18-02-2008, 01:04 AM
Noh, üldiselt jalgrattaspordis on ikka nr 1 tähtsusega tugevad jalad, siis tähtsuselt järgmine tugev peanupp (mõtlemise, mitte löökide mõttes
), siis tükk tühja maad ja lõpuks varustus. Korduvalt on nähtud, kuidas hea ettevalmistuse, tugeva taktika ja tehniliselt "vanaaegse" rattaga mees grupi nii oravaks teeb, et need ei saa arugi mis välk neid rabas. Noh ja näiteks Pantanil oli küll alati viimasepeal varustus, aga kõrvade õhutakistus oli nii suur, et mees sõitis hästi ainult mägedes 
Mina isiklikult tavasõiduks või harrastusspordi tasemel võistlemiseks mõeldud rattaga määrde veeretakistuse, kingade õhutakistuse ja muude kosmiliste detailidega oma pead küll ei vaevaks, peaasi et päris ilma määrdeta pole. Rummudesse suvaline laagrimääre, keti peale rattapoest saadud spray-õli (lihtsalt mugavuse pärast, ei läbusta raami ja riideid täis nagu tavaline auto- vms õli), kummid kõvasti täis, kiiver korralikult kinni ja käib küll.


Mina isiklikult tavasõiduks või harrastusspordi tasemel võistlemiseks mõeldud rattaga määrde veeretakistuse, kingade õhutakistuse ja muude kosmiliste detailidega oma pead küll ei vaevaks, peaasi et päris ilma määrdeta pole. Rummudesse suvaline laagrimääre, keti peale rattapoest saadud spray-õli (lihtsalt mugavuse pärast, ei läbusta raami ja riideid täis nagu tavaline auto- vms õli), kummid kõvasti täis, kiiver korralikult kinni ja käib küll.