18-09-2003, 13:33 PM
> Muidugi ma ei tea kui kaugel originaalil
> ja teistel mootorataastel bensiinipaak
> on silindrikaanest.
Pilk minu enda isenditele (49 ja 350),
samuti ajaloolistele fotodele (nt
http://www.autogallery.org.ru/m/izh49.htm)
ja kataloogide joonistele ütlevad, et ikka
mitmed sentimeetrid on vahet.
Põhjus on lihtne - 350 ja 49 silindripea
ribistus on eest kõrgem ja tagant madalam,
põhjuseks ikka see bensupaagi ligidus.
Planetal on aga see ka tagant üsna kõrge, st
ribistus on igalt poolt ühe kõrgusega.
Väga hädavariant oleks seega minu arvates
võtta Planeta silindripea ja teha selle
ribistus tagaosas sujuvalt madalamaks, et see
ei puutuks vastu bensupaaki. Kuigi, mina
uunikufanaatikuna seda lahendust ei pooldaks
(vt minu eelmine kiri teise lahendusega).
Parimat,
Valdo
> ja teistel mootorataastel bensiinipaak
> on silindrikaanest.
Pilk minu enda isenditele (49 ja 350),
samuti ajaloolistele fotodele (nt
http://www.autogallery.org.ru/m/izh49.htm)
ja kataloogide joonistele ütlevad, et ikka
mitmed sentimeetrid on vahet.
Põhjus on lihtne - 350 ja 49 silindripea
ribistus on eest kõrgem ja tagant madalam,
põhjuseks ikka see bensupaagi ligidus.
Planetal on aga see ka tagant üsna kõrge, st
ribistus on igalt poolt ühe kõrgusega.
Väga hädavariant oleks seega minu arvates
võtta Planeta silindripea ja teha selle
ribistus tagaosas sujuvalt madalamaks, et see
ei puutuks vastu bensupaaki. Kuigi, mina
uunikufanaatikuna seda lahendust ei pooldaks
(vt minu eelmine kiri teise lahendusega).
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18