27-02-2008, 12:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2008, 13:39 PM ja muutjaks oli valdo.)
fanaatik-;) Kirjutas:Et siis kõige loogilisem ja valutum on vahetada karteri pooled (kuna ühe vahetamist pole mõtet, sest siis ei klapi numbrid, ning on siiski plaan teha uued dokumendid)
Numbrid on kukepea - mida sellessinases maailmas ikka muutub, kui number on vaid ühel karteripoolel (käiata-lihvida oskame me kõik ). Peamine põhjus poolte koosvahetamiseks on siiski minu poolt juba ennist mainit asjaolu, et praktiliselt kõigil kahetaktilisetel on karteripoolte laagripesad koos töödeldud. St ühe poole vahetamisel ja selle teise poole poltäärikule istutades võib võllide samatelgsus kaduda.
fanaatik-;) Kirjutas:Nii et kui keegi kjuhtub nägema kuulutust kus pakutakse 353-e karteri pooli oleks tänulik kui mulle märku annaksite. Katsun ise ka silmad lahti hoida.
Siinne turuplats abiks - Kuldne Börs, Soov jm paigad ehk ka.
Kui jubinatega ei näkka, siis mina isiklikult küll soovitan vähemalt kaasfoorumlase motamees mainit laagriliimi ära prooviga ning võibolla seda ka perimeetris paigaldet fooliumi- ehk plekiliistakutega koos. Ega hullemaks ikka minna ei saa - paremal juhul saad korda, halvemal juhul on status quo ehk siis endine loksuv olek
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel