03-03-2008, 19:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2008, 20:20 PM ja muutjaks oli Kalle1.)
to roodla:
kõik peale silindrite ja paigalduskomplekti (vedrud) jäid alles; trumlid omavahel (vasak-parem) vahetusse ei läinud; huvitav, kas siis tõesti paigaldusvedrud nii kõvasti klotse vastu plekki tõmbavad, et nad ei ühti vana asendiga; mõõtsin ära trumli sisemõõdu , mis erines mingi 0,2 mm lubatust (ranti polnud peaaegu üldse); sellepärast ei hakanudki ringi viskama;
kõig huvitavam on see, et hääl tuleb sealt poolt, kus klots vähem kulunud oli;
ei ole välistatud ju tegelikult ka see, et klotside hõõrdkatted on mingi kahtlase tootja päritoluga, mis kahinat tekitavadki; samas olin täheldanud häält ka ennem remonti
automaatregulaatorid võtsin lahti, määrisin ja paigaldasin ilusti nagu peab
mida sellest ülevaatuse värgist arvad ?
AHJAA
laadimine korras, st tühikäigul 14,85 V ja täistuledega, tagaklaasisoojendusega jms-ga 14,65V
seega nagu alguses arvasin peab hakkama otsima kehva massi ühendust; seda aga soojemate ilmade tulekuga
loe eestpolt
kõik peale silindrite ja paigalduskomplekti (vedrud) jäid alles; trumlid omavahel (vasak-parem) vahetusse ei läinud; huvitav, kas siis tõesti paigaldusvedrud nii kõvasti klotse vastu plekki tõmbavad, et nad ei ühti vana asendiga; mõõtsin ära trumli sisemõõdu , mis erines mingi 0,2 mm lubatust (ranti polnud peaaegu üldse); sellepärast ei hakanudki ringi viskama;
kõig huvitavam on see, et hääl tuleb sealt poolt, kus klots vähem kulunud oli;
ei ole välistatud ju tegelikult ka see, et klotside hõõrdkatted on mingi kahtlase tootja päritoluga, mis kahinat tekitavadki; samas olin täheldanud häält ka ennem remonti

automaatregulaatorid võtsin lahti, määrisin ja paigaldasin ilusti nagu peab
mida sellest ülevaatuse värgist arvad ?
AHJAA
laadimine korras, st tühikäigul 14,85 V ja täistuledega, tagaklaasisoojendusega jms-ga 14,65V
seega nagu alguses arvasin peab hakkama otsima kehva massi ühendust; seda aga soojemate ilmade tulekuga
loe eestpolt
vanakooli austaja