13-03-2008, 17:40 PM
Ära siis sellist elukat temast tee.
![[Pilt: t1.jpg]](http://m.blog.hu/om/ommszem/file/t1.jpg)
Mu arust on see V6 siiski veidi "overkill". Mosse enda mootor peaks korralikult koostatuna ka päris nobe astuja olema. Kõik see, mis jääb üle 100 hobuse, hakkab juba vedrustusest/piduritest jõuga üle käima. Eriti veel siis, kui ninas alumiiniummootorist raskem malmpott seisab. On ju tolle aja mossedel veel ees trummelpidurid.
Ma siiski mõõdaks enne üheksa korda, kui lõikama või lammutama asuks. Ja kui tõesti himu V6 järele on, siis võtaks mõne masina, millel see juba sünnist saadik mootoriruumis. Sest selliste ümberehitustega on algselt plaanitud raha ja vaimuväe kulu vaja tegelikult kolme-neljaga korrutada. Meenutagem või üht vanade Opelitega tegelejat, kelle suurepärased mootorivahetused ikka pooltoorestena uuesti müüki jõudma kippusid.
Asp
![[Pilt: t1.jpg]](http://m.blog.hu/om/ommszem/file/t1.jpg)
Mu arust on see V6 siiski veidi "overkill". Mosse enda mootor peaks korralikult koostatuna ka päris nobe astuja olema. Kõik see, mis jääb üle 100 hobuse, hakkab juba vedrustusest/piduritest jõuga üle käima. Eriti veel siis, kui ninas alumiiniummootorist raskem malmpott seisab. On ju tolle aja mossedel veel ees trummelpidurid.
Ma siiski mõõdaks enne üheksa korda, kui lõikama või lammutama asuks. Ja kui tõesti himu V6 järele on, siis võtaks mõne masina, millel see juba sünnist saadik mootoriruumis. Sest selliste ümberehitustega on algselt plaanitud raha ja vaimuväe kulu vaja tegelikult kolme-neljaga korrutada. Meenutagem või üht vanade Opelitega tegelejat, kelle suurepärased mootorivahetused ikka pooltoorestena uuesti müüki jõudma kippusid.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!