20-03-2008, 05:46 AM
Külmaagens seguneb öliga, et kompressori kolb ja silinder ka määritud saaks kui ta sealt läbi pumbatakse. Hiljem on külmaseadmes ölieraldi, et agens saaks külma üksi edasi tegema minna ilma ölita. Kui sa tahad teda teha öhukompressoriks, kuidas saab siis kolvigrupp ölitatud? vöi on see mingi teistsuguse ehitusega külmutuskompressor (näit: karteris olev paiskölitus määrib ka hülsi pinna ära)
jalgratta kummi pumpamiseks on vaja nii vähe tööd kompressoril teha, siis ei jöua detailid niipalju kuumeneda et kolb silindrisse kinni paisuks vöi kuivhöördumisena metalli kraapima hakkaks. Värvimisel peab aga kompressor rohkesti tööd tegema ja läeb see juures ka päris soojaks.
Nii arvan mina.
jalgratta kummi pumpamiseks on vaja nii vähe tööd kompressoril teha, siis ei jöua detailid niipalju kuumeneda et kolb silindrisse kinni paisuks vöi kuivhöördumisena metalli kraapima hakkaks. Värvimisel peab aga kompressor rohkesti tööd tegema ja läeb see juures ka päris soojaks.
Nii arvan mina.
Arrogance diminishes wisdom !