24-03-2008, 23:05 PM
41Degree Kirjutas:... tänapäeva superpoppide masinatega ei ole autojuhiks olemine mingi kunsttükk. Nii kaovadki teadmised nii autodest kui nende kõikidest vedelikest. Ja autokoolide kohta: mina kuulsin teoorialoengus 1 (ühe) korra sõna õlitase ja see oli seotud õlirõhu märgutulega. Praktikas ei ole näidatud ei mulle ega suuremale osale teistele autokoolide õpilastele ei paisupaaki, õlivarrast, klaasipesuvedelikupaaki, mis siin veel pidurivõimuõli anumast rääkida.
Vähemalt senikaua, kui siin teatud turuosa on pruugitud masinatel, siis mina küll ei usu, et ilma neid asju teadmata autoga hakkama saab. Tean ju omist ja oma tuttavate kogemusist, et ca 150-250 tuhat sõitnud Sierral, Escordil, BMWl jt säärastel masinatel ei ole sugugi erandlik nähtus, et mingi nimetet ollustest äkitsi kaduma hakkab. Ja mida Sa teed, kui see juhtub pimedal ajal metsa vahel, kaugel suurematest linnadest, aga samas Sa pead nt tunni aja pärast mingil tähtsal (äri)kohtumisel olema kasvõi nui neljaks? Autoabi võibolla tulebki kohale ka sinna (jällegi viimase 10 aasta mugavus - varem polnud mobiilid ju eriti levinud), aga millise hilinemisega! Lahendus on üks - pidevalt nivood vaatluse alla ning igaksjuhuks erinevad potsud pagasiruumi.
Võib-olla jah, kui Sa ostad uhiuue või mõnikümmend tuhat läbisõitnud Lääne auto, siis pääsed neist probleemidest, aga paljuke Eesti elanikkonnast nii rikkal järjel on? Ka mina olen "selliste hullude kambas" ju vaid mõned kuud olnud...
41Degree Kirjutas:... arvestatava osa autojuhtide tegevus auto kallal piirdub kõikse paremal juhul klaasipesuvedeliku lisamisega vastavasse anumasse, vahel ei tehta sedagi.
See oli küll vast ÜSNA suur liialdus



Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18