24-03-2008, 23:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2008, 23:49 PM ja muutjaks oli Killer666.)
noh ..jh lada ...olgu ta siis 111 v6i mis iganes... see onloogiline , et nende meeste parim saavutus tuli 70a alguses ja peale seda on areng juba väga aeglane olnud... paljud asjad polegi neil loodud ju kestma/toimina...
6list:
seda ei kulu ju s6iduga(pe***) mootoriga rohkemkui näputäis ja nyyd seal öösel metsavahel avastades see midagi enam muudab v? 6li on hea kui ikka korra paari kuu tagnt kontrollida.. ja kui t6esti 6li kulub bensiiniga pooleks , siis on viimane aeg seda remontima hakata v6i välja vahetada...
jahutusvedelik...
kuhu seegi kaob?
pigem kodus ylepäeva näppides ununeb m6ni kork lahti ja siis ongi seal metsavehel aur salongis ja kaas k6ver..
see , et nyyd kodus mingi cm alla normi on ...see ei määra ka midagi...
ärikohtumisest:
kui juba ärimees oled , siis on piisavalt pappi , et osta uus/korralik auto ja vahest lasta teda teenindujaamades kontrollida
edit: kes teab kus asub 325 rooliv6imu paak , siis teab et ega seda korki seal kollektori ja 6hupuhastaja all ei kutsu kyll kuidagi igapäev /ilma vajadusetta kruttima
6list:
seda ei kulu ju s6iduga(pe***) mootoriga rohkemkui näputäis ja nyyd seal öösel metsavahel avastades see midagi enam muudab v? 6li on hea kui ikka korra paari kuu tagnt kontrollida.. ja kui t6esti 6li kulub bensiiniga pooleks , siis on viimane aeg seda remontima hakata v6i välja vahetada...
jahutusvedelik...
kuhu seegi kaob?
pigem kodus ylepäeva näppides ununeb m6ni kork lahti ja siis ongi seal metsavehel aur salongis ja kaas k6ver..
see , et nyyd kodus mingi cm alla normi on ...see ei määra ka midagi...
ärikohtumisest:
kui juba ärimees oled , siis on piisavalt pappi , et osta uus/korralik auto ja vahest lasta teda teenindujaamades kontrollida

edit: kes teab kus asub 325 rooliv6imu paak , siis teab et ega seda korki seal kollektori ja 6hupuhastaja all ei kutsu kyll kuidagi igapäev /ilma vajadusetta kruttima
Pole midagi targemat teha