25-03-2008, 01:30 AM
Üldiselt see küsimus (küll täpsustustega) sobivam BMW klubi foorumisse.
Kasuta sealset otsingut, ja Ostuabi rubriiki, seal suht palju seletatud sel teemal.
Aga Valdole julgeks vastu vaielda, originaalvedrustusega BMW (v.a. mõned uuemad mudelid) peavad Eesti teedel ilusti vastu kui neid mitte sihilikult lõhkuda. Veermikujuppe kulub ohtrasti juhul kui nad kõik on läbi aetud ja pole raha neid korraga välja vahetada (jupikaupa tehes väheneb nende eluiga kordades). B-varuosi kasutades peaks e36 veermikule "tiiru peale" saama suurusjärgus 20k eek, pärast seda on veermik normaalse kasutuse juures mitu head aastat hooletu.
e36 kohta täpsemalt rääkida ei oska, pole ise sellist omanud. Kuna aga tegu on nn uue põlvkonna rullnokaautoga, tasub hoiduda "tuunitud" ja "vajab nokitsemist" variantidest ja osta võimalikult korralik auto.
Kasuta sealset otsingut, ja Ostuabi rubriiki, seal suht palju seletatud sel teemal.
Aga Valdole julgeks vastu vaielda, originaalvedrustusega BMW (v.a. mõned uuemad mudelid) peavad Eesti teedel ilusti vastu kui neid mitte sihilikult lõhkuda. Veermikujuppe kulub ohtrasti juhul kui nad kõik on läbi aetud ja pole raha neid korraga välja vahetada (jupikaupa tehes väheneb nende eluiga kordades). B-varuosi kasutades peaks e36 veermikule "tiiru peale" saama suurusjärgus 20k eek, pärast seda on veermik normaalse kasutuse juures mitu head aastat hooletu.
e36 kohta täpsemalt rääkida ei oska, pole ise sellist omanud. Kuna aga tegu on nn uue põlvkonna rullnokaautoga, tasub hoiduda "tuunitud" ja "vajab nokitsemist" variantidest ja osta võimalikult korralik auto.