CORRADOg60 Kirjutas:Lund lükkab rattakettide ja rataste külge kinnitatud lisaraskustega MF aga päris hästi nii väikse trakatsi kohta.
Nüüd selge, et sama kombinatsioon käru veoks ei sobi...

Originaal "veokonks" kinnitub k/k korpusse nelja kümnese tikkpoldiga, millest alumised kaks õnnestus täna metsas mütates sealt koos keermega välja tõmmata...

Ilma raskuste ja kettideta ei juhtunud sellega nelja aasta jooksul midagi. See konks ise ikka väga ÕRN. Nii et kui kellelgi huvi MFi veojõud rasketes oludes proovile panna, tasub selle konksu/pandla asemele midagi toekamat(loe- rohkemate kinnituspunktidega, et koormusi hajutada) meisterdada. Endal plaanis teha kaks lisakinnitust(teine teisele poole kasti) mis kinnituvad käigukasti korpust alt koos hoidvate poltide alla.