04-04-2008, 01:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2008, 02:45 AM ja muutjaks oli taruvaras.)
Atraktiivne teema. Olen inimene nn. vene ajastust, kus B- kat õppeautodeks olid mossed, sigullid ja volgad, C-katil gazid, zilid. No ma ei tea, võib olla ma olen kuri, aga leian, et autokooli algõpe ei tohiks olla viimase aja mudelitega, vaid just näiteks arhailiste, paarikümneaasta vanuste kuid hooldatud ja heas korras ladade ja mossedega, alles enne eksamit võiks anda ka kaasaja autot proovida võrdluseks. Leian, et kes õpib liiklemise vanema ja rohkem "võimlemist" nõudva tehnikaga, see ei jää hätta edaspidi ka uuema tehnika valitsemisel. No mis autotunnetust üks algaja õppur saab, kui ta õppevahendil on abeesssid, ebeessid ja muud -ssid ja igasugu kontrollerid jms. Kui on õpitud ainult kaasaja "isesõitjaga", on hiljem algajal juhil raskem toime tulla vanema tehnikaga. Ega ka algaja autojuht torma poodi just uut autut ostma.
Veel enam peaks just C-1 koolitusel kasutatama gaz 52/53 -sid, et algaja saaks aimu käikude lülitusest topeltsiduri ja vahegaasiga, et omandatud võtteid kasutada ka seda mittevajavatel kaasaaja sõidukitel, säästes teadlikumalt tehnikat. Samas kursuse lõpul peaks õppur saama kasutada just viimase lähiaja toodangut, et oleks ka võrdluse "maitse" p*rses. Peale juhi aju on tema p*rse võrdväärne tunnetusorgan. Ning kel aju ja p*rse vahel sidet pole, sellest ei tule ka head juhti.
Veel enam peaks just C-1 koolitusel kasutatama gaz 52/53 -sid, et algaja saaks aimu käikude lülitusest topeltsiduri ja vahegaasiga, et omandatud võtteid kasutada ka seda mittevajavatel kaasaaja sõidukitel, säästes teadlikumalt tehnikat. Samas kursuse lõpul peaks õppur saama kasutada just viimase lähiaja toodangut, et oleks ka võrdluse "maitse" p*rses. Peale juhi aju on tema p*rse võrdväärne tunnetusorgan. Ning kel aju ja p*rse vahel sidet pole, sellest ei tule ka head juhti.