14-04-2008, 20:32 PM
supp Kirjutas:ma arvan, et igasugu vene ja muude arengumaade üllitised tuleks sellest nimekirjast siiski väljaarvata, kuna neid tootetakse ikka seepärast, et ei suudeta midagi paremat toota, mitte, et ei taheta.
Päriselt sellega nõus ei ole. Nimelt 1950-60-70ndatel ei olnud mahajäämus veel nii kolossaalne.
Igatahes GAZ-51 koht on kindlasti selles nimekirjas, kuna tegu on siiski tõelise klassika ja legendiga. Ja peale selle veel näitega, kuidas üksikuid detaile "laenates" (veljed ja kabiin Studelt, mootor Dodge'ilt, käimakast Ford-AA-lt) saadi kokkuvõttes üsnagi õnnestunud liikur, millel oli nii sisu kui ka välimust.
Olgem ausad - GAZ-51 on väljast ju palju ilusam asi kui on selle "kabiini- ja veljedoonor" Stude US6.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel