Esimene võrr?
#4

v6rr1 Kirjutas:... olevat olnud sellised "võrrid", millega sõitmiseks tuli kummimuhv vms. vastu tagumist ratast lükata. Märja ilmaga olevat see niisama ringikäinud hõõrdumise puudumise pärast.
Küsimus oleks siis, et kas keegi teab sellest midagi rääkida, sest ise ma sellist riistapuud näinud ei ole?

Irtõð, tootmisaastad 1951-55.

Konstruktiivselt oli ta Saksa päritolu abimootori ILO-F-48 (JLO-F-48) pea üksühene replika. Vt lähemalt nt http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=23460 ja http://www.mofa-museum.de/html/body_ilo_f_48.html

Minu erakogus on 3 sellist isendit (mootorit). Üks selle mootoriga jalgratas (alus-jalgratas 1948.a. Saksa päritolu reparatsiooni-Standard, naisterahva mudel) on mul hetkel deponeeritud Kurtna Mootorrattamuuseumisse; soovitan kõikidel huvilisetel seda sinna vaatama minna. Konkreetse isendi ainus puudus on vale karburaator (vahetükiga on monteeritud talle D-mootori karburaator).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Esimene võrr? - Autor: Metsa - 30-03-2008, 22:02 PM
RE: Esimene võrr? - Autor: valdo - 30-03-2008, 22:32 PM
RE: Esimene võrr? - Autor: v6rr1 - 15-04-2008, 13:53 PM
RE: Esimene võrr? - Autor: valdo - 15-04-2008, 14:59 PM
RE: Esimene võrr? - Autor: mossepower - 15-04-2008, 15:02 PM
RE: Esimene võrr? - Autor: v6rr1 - 24-04-2008, 21:04 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne