02-05-2008, 19:00 PM
Silvo465 Kirjutas:Killer666 Kirjutas:aga miks mitte keevitada kokku see differ ja lisada yhele rattale rummulukk?, siis saaks selle nagu ma saan aru , et tee peal olles tagant ära v6tta?
Kumma silla puhul 53, 51?
Idee endal oli, panna pooltelje otstele diffrisse nn sistem aga poolteljel jäävad need nuudid liiga lühikeseks, ei saa panna sinna, nuute ise ka pole mõtet teha, need keerab kohe katki...
ei tea see lihtsalt m6te) et kui vaja , et asfaldil rattad jäigalt kinni poleks , siis saaks sellise systeemi teha.
et offroad on siis pidevalt m6lemad rattad veos(differ kinni keevit.) ja kui tuled asfaldile , siis saad yhe (v6i m6lema , kui 2 rummulukku panna) tagant ära v6tta ja siis pole lukus enam(ega ei vea ka enam)
aga see on minu teooria ja v6ib täielik idiootsus ka olla , et las keegi targem kommenteerib. Ilmselt saaks need rummulukud ise ka meisterdada.
Pole midagi targemat teha