08-05-2008, 22:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-05-2008, 22:22 PM ja muutjaks oli hulgus.)
Piduritest.
Oletan, et tegu on vedruakuga pidurikambriga. (aga kui ei, siis seda lihtsam. No ei tea seda ikaruse hingeelu.)
Polt nr. 4 on piduripööra/klotside/trumli kauguse reguleerimiseks.
ma loen sedapidi, kuidas pidureid peale keerata.
1.Õhk üleval (heee...)
2. mootor seisku, käsipidur maha, (tõkiskingad, käik sees)
3. keerad seda 4. polti sisse lõpuni ja siis veerand pööret tagasi. esimesed korrad soovitaks ratta tungiga üles tõsta ja käega ratast keerates proovida. Tagasi peab täpselt niipalju keerama, et ei oleks kuulda klotside kahinat, ratast keerates.
Kui täiesti lahti keerad, on piduriklotsid maks kaugusel, kuid sellest võib-olla ei piisa, õhusrve puudumisel, seisupiduri vabastamiseks. Viimase jaoks peab olema pidurikambri otsas polt, millega vedruaku vedru tagasi keerata.
Aga pea siis meeles, et seda 4. polti saab keerata ainult vabastatud käsipiduriga, vastasel juhul keerad seal sees teol hambad maha.
Oletan, et tegu on vedruakuga pidurikambriga. (aga kui ei, siis seda lihtsam. No ei tea seda ikaruse hingeelu.)
Polt nr. 4 on piduripööra/klotside/trumli kauguse reguleerimiseks.
ma loen sedapidi, kuidas pidureid peale keerata.
1.Õhk üleval (heee...)
2. mootor seisku, käsipidur maha, (tõkiskingad, käik sees)
3. keerad seda 4. polti sisse lõpuni ja siis veerand pööret tagasi. esimesed korrad soovitaks ratta tungiga üles tõsta ja käega ratast keerates proovida. Tagasi peab täpselt niipalju keerama, et ei oleks kuulda klotside kahinat, ratast keerates.
Kui täiesti lahti keerad, on piduriklotsid maks kaugusel, kuid sellest võib-olla ei piisa, õhusrve puudumisel, seisupiduri vabastamiseks. Viimase jaoks peab olema pidurikambri otsas polt, millega vedruaku vedru tagasi keerata.
Aga pea siis meeles, et seda 4. polti saab keerata ainult vabastatud käsipiduriga, vastasel juhul keerad seal sees teol hambad maha.