02-06-2008, 22:08 PM
siiski-siiski
Heli, mida ma hammasratta üle viskamiseks pidasin, oli põhjustatud hoopis keti hõõrdumisest plastist porikaitsme vastu. Täna tegin veidi suurema ringi. Kõigepealt paar ringi Keila peal, nii 3-4km. ning siis võtsin suuna tutermaa peale, kus tegin samuti paar ringi. Siis tagasi Keila poole. Teekond läks vastu tugevat tuult ja kohati ülesmäge, ratas pidas end väga hästi ülal. kiirus ei langenud. Keilas Keva tankla juures jalgsilla kaudu üle jõe minnes tuli järsem mägi, mille käigus oli tunda, et aku ei ole enam päris täis - võttis kiiruse alla. Edasi koju sõites oli kerge power loss tuntav. Kiirus ca 3/4 normaalsest.
Aga akud on ka sisse töötamata veel.
Muidu ilmnesid järgmised vead:
- lenks veidi raske
- siiani puudub piduripedaal
- kett käib porika vastu
- sadula nahk on lihtsalt peale visatud
- aku ots kippus lahti tulema
Pildil ratas akusid laadimas:
Heli, mida ma hammasratta üle viskamiseks pidasin, oli põhjustatud hoopis keti hõõrdumisest plastist porikaitsme vastu. Täna tegin veidi suurema ringi. Kõigepealt paar ringi Keila peal, nii 3-4km. ning siis võtsin suuna tutermaa peale, kus tegin samuti paar ringi. Siis tagasi Keila poole. Teekond läks vastu tugevat tuult ja kohati ülesmäge, ratas pidas end väga hästi ülal. kiirus ei langenud. Keilas Keva tankla juures jalgsilla kaudu üle jõe minnes tuli järsem mägi, mille käigus oli tunda, et aku ei ole enam päris täis - võttis kiiruse alla. Edasi koju sõites oli kerge power loss tuntav. Kiirus ca 3/4 normaalsest.
Aga akud on ka sisse töötamata veel.
Muidu ilmnesid järgmised vead:
- lenks veidi raske
- siiani puudub piduripedaal
- kett käib porika vastu
- sadula nahk on lihtsalt peale visatud
- aku ots kippus lahti tulema
Pildil ratas akusid laadimas:
![[Pilt: 05917167e6a8ae_l.jpg]](http://static1.nagi.ee/i/p/236/68/05917167e6a8ae_l.jpg)