07-06-2008, 16:38 PM
Ega jahh see eksponaat 230 on ikka üks lahe aparaat!Ausaltöeldes oli sellega algul päris kõhe sõita kuna vaatamata oma omapärasele ehitusele on see päris nobeda minekuga ja oli kohe alguses päris tegemist,et autot taltsutada.Tegelikult tundsin ma selle auto vastu juba päris alguses huvi,kui see varjupaika toodi ja kui kuulutati välja suur aktsioon,siis arvasin,et KELM tahab ise seda autot putitama hakata ja hoidsin eemale.Aga hing ei andnud ikkagi rahu ja eelpool mainitud päeval ma oma näpud sinna külge haakisin.Mina küll väga pikka ringi ei sõitnud,aga Muuseumipapa tegi vähe pikema ringi ja tõdes ka,et see "suksu" on ikka päris nobe ja esimese hooga annab ikka taltsutada.No ja ega seal polegi nii väga ropult tööd,et asi ilusaks saada,rohkem on vaba aeg selle asja juures probleemiks.Lihtne loetelu,mis oleks vaja teha:radiaator parandada,veepump pidama saada,käigukastis ja mootoris õli vahetada,korralikud akujuhtmed peale sättida,uus põrand teha,piduri peasilinder puhastada,vähe kobedam iste leiutada ja lõpuks loomulikult värvida ka.