10-06-2008, 20:59 PM
Sai siis kahe mehega võetud hooratta polt käsile. Abiks veljevõti ja 2m toru. Matte lendas, a valla ta pässi.
Edasi sai hakatud motorit lahti võtma, see kurivaim tuli kah raskelt, uue karprauast tõmmitsa tegi surusin kah lõmmi ja keerasin nukkmuhvi hoidva poldi kõveraks
. Mootor lahti, sai nõellaagrid käigukastist välja korjatud, need vist pärit selle võlli ümbert kuhu käib veohammakas. Käigukast ära võetud avastasin, et laagrite sisemised ääred on teravad. Arvatavasti see näitab suurt läbisõitu. Edasi tahtsin parema karteripoole vändalaagreid kätte saada, aga vanaisa poldid kõvasti kinni keeranud
. Üks, jäigi lahti keeramata. Sellega lõppes tänane päev, jätsin petroolise kaltsujupi poldi peale, äkki tuleb iseeneset lahti
. Aitäh Elmole, kes aitas mootorit poolitada.
Kuidas hoorattas kätte saada vasakust mootoripoolest? See seal kiiluga kinni. Kepsulaagrid tunduvad läbi olevat, õnneks uus keps maksab ainult 450.- vahetamise kohta ei ole aimu kah kas Võrumaal tehakse. küllalt suur lõtk on sees.
Haavlipritsiga ikka võib, aga tuleb enne kruntimist mõnd plekist juppi sirgeks painutada. Deltat värvides tuli seda ainult teha pakiraamiga, küljekarbid porikad jäid sirged.
HHK




Kuidas hoorattas kätte saada vasakust mootoripoolest? See seal kiiluga kinni. Kepsulaagrid tunduvad läbi olevat, õnneks uus keps maksab ainult 450.- vahetamise kohta ei ole aimu kah kas Võrumaal tehakse. küllalt suur lõtk on sees.
Haavlipritsiga ikka võib, aga tuleb enne kruntimist mõnd plekist juppi sirgeks painutada. Deltat värvides tuli seda ainult teha pakiraamiga, küljekarbid porikad jäid sirged.
HHK