11-06-2008, 17:09 PM
Jah, kruvid ongi muidu sälguga kinni löödud, et lahti ei tuleks. Ma panin oma mootoril need kruvid kinni keerme liimiga. Võibolla on sinu mootori eelmine ehitaja samale mõttele tulnud, sest see mootor on korra vähemalt lahti võetud - seal kus on tühikäigu kontakt, seal peaks pika hoova küljes veel üks ühendust andev vidin olema - piltide pealt ei paistnud olevat. Vanadel mootoritel see tavaliselt deformeerus ja irdus.
Ma soovitan sul selle käiguvalija üleval ja all olevad seibid fikseerida, et need kaduma ei lähe. Väga hea, et sa pilte tegid lahti võtmisest, tulevikus vähem muret.
Nende kruvide lahtisaamiseks otsi omale täpselt sobiv kruvikeeraja otsik- õige laiusega ja lükka nii sügavale, kui võimalik. Hea on kasutada suruõhu mutrikeeraja võdistamise funktsiooni või ehk aitab ka tavalise akutrelli kasutamine erineva pöörde jõu piiranguga - võdistab ka natuke. Või siis kasuta suurt kruvikeerajat, millel on olemas lehtvõtmega keeramise kandid. Surud kereraskusega kruvikeerajat paika ning siis käega keerad.
Ma soovitan sul selle käiguvalija üleval ja all olevad seibid fikseerida, et need kaduma ei lähe. Väga hea, et sa pilte tegid lahti võtmisest, tulevikus vähem muret.
Nende kruvide lahtisaamiseks otsi omale täpselt sobiv kruvikeeraja otsik- õige laiusega ja lükka nii sügavale, kui võimalik. Hea on kasutada suruõhu mutrikeeraja võdistamise funktsiooni või ehk aitab ka tavalise akutrelli kasutamine erineva pöörde jõu piiranguga - võdistab ka natuke. Või siis kasuta suurt kruvikeerajat, millel on olemas lehtvõtmega keeramise kandid. Surud kereraskusega kruvikeerajat paika ning siis käega keerad.