27-06-2008, 23:15 PM
1972. aasta Minsk on masslademetes toodetud väga üli-üli-uus aparaat - seetõttu arvan, et korras väntvõlliga mootorirape (nt riknenud kolvigrupiga) on kusagilt (nt Kurtna laadalt, kuulutuse peale vms) hankida kordades odavam, kui hakata väntvõlli taastama.
Kardan väga, et kui tõesti taastamiseks läheb (pealekeevitamiseks, mahatreimiseks jm töötluseks), siis tuleb ikka mitmete tuhandetega arvestada... Keegi lihtsalt niisugust peent ja vastutusrikast tööd niisama tegema ei hakka.
Võrdluseks - isegi paar aastakümmet vanema IÞ-350/49 korral on korraliku väntvõlli hankimine kordades odavam taastamiseks reeglina...
Kardan väga, et kui tõesti taastamiseks läheb (pealekeevitamiseks, mahatreimiseks jm töötluseks), siis tuleb ikka mitmete tuhandetega arvestada... Keegi lihtsalt niisugust peent ja vastutusrikast tööd niisama tegema ei hakka.
Võrdluseks - isegi paar aastakümmet vanema IÞ-350/49 korral on korraliku väntvõlli hankimine kordades odavam taastamiseks reeglina...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel