Minsk M-106 väntvõllil geneka- ja siduripoolne ots kulunud
#2

1972. aasta Minsk on masslademetes toodetud väga üli-üli-uus aparaat - seetõttu arvan, et korras väntvõlliga mootorirape (nt riknenud kolvigrupiga) on kusagilt (nt Kurtna laadalt, kuulutuse peale vms) hankida kordades odavam, kui hakata väntvõlli taastama.

Kardan väga, et kui tõesti taastamiseks läheb (pealekeevitamiseks, mahatreimiseks jm töötluseks), siis tuleb ikka mitmete tuhandetega arvestada... Keegi lihtsalt niisugust peent ja vastutusrikast tööd niisama tegema ei hakka.

Võrdluseks - isegi paar aastakümmet vanema IÞ-350/49 korral on korraliku väntvõlli hankimine kordades odavam taastamiseks reeglina...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Minsk M-106 väntvõllil geneka- ja siduripoolne ots kulunud - Autor: TOP Secret - 27-06-2008, 19:37 PM
RE: Minsk M-106 väntvõllil geneka- ja siduripoolne ots kulunud - Autor: valdo - 27-06-2008, 23:15 PM
RE: Minsk M-106 väntvõllil geneka- ja siduripoolne ots kulunud - Autor: indrek1000 - 28-06-2008, 01:05 AM
RE: Minsk M-106 väntvõllil geneka- ja siduripoolne ots kulunud - Autor: stretch - 28-06-2008, 02:16 AM
RE: Minsk M-106 väntvõllil geneka- ja siduripoolne ots kulunud - Autor: TOP Secret - 28-06-2008, 13:51 PM
RE: Minsk M-106 väntvõllil geneka- ja siduripoolne ots kulunud - Autor: Huck - 28-06-2008, 07:40 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne