22-07-2008, 23:27 PM
supp Kirjutas:olen sunnitud ka ilmselt teemat risustama, aga kuna vaja ka varsti endal vaja zigulli vanale plekk veljele kaasaegsed rehvid panna ja ka lohvid sisse (lohvita rehv vist sinna ei sobi), siis äkki targemad teavad rääkida mis ohtudega peab arvestama, ega keegi eriti tänapäeval lohviga rehvidest eriti ei räägi.
Mosu sai krooni aja algul ilusad uued rehvid, lääne päritolu ja puha. kaks jooksu lausa, talvised Nokiad ka. ainus viga oli selles, et lääne "tubeless steel radialid", ei sobinud peale mõningast ekspluatatsiooni meie teedel mitte kokku nõukogude päritolu siselohvidega. "steel" on siis märksõnaks. Käega rehvi sisekülge katsudes on ikka mõne traadiotsa kuskilt lahti löönud ja see lõhub lohvi.
Drell, terashari ja kui vaja siis moment liimi (no ei olnud seda va hermeetikut), mosu originaalvelje rant korralikult puhtaks, rehv lma lohvita peale ja pidas. Mõned roostes veljed ei jäänud pidama, aga õnneks oli ka tehaseuusi velgi saada ja need peavad.
Kui ma ei eksi, siis mosu seisab garaazhis siiani originaalvelje ja tubeless rehvi peal.
Proovimine maksab vaid ühe montaazhi hinna...