27-08-2008, 15:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2008, 15:31 PM ja muutjaks oli Sojourner.)
Ausalt öeldes ei ole ma ühtegi nõukogudeaegset äärevaltsiga terasvelge kunagi ära lõhkunud, aga selle traadijutu kohta kuulsin ma ühest jalgrattapoest, kus käisin terasvelge Gauja tarbeks otsimas.
Öeldi, et on ainult alumiinium, ning kui ma küsisin selle tugevuse kohta, sain teada, et Vene terasvelg annab sees paikneva traadi katkemise puhul kohe alla, alumiiniumil aga seda probleemi pole. Kuna ma ei tundnud velje siseehitust, ei hakanud ka vaidlema, aga kindel on see ,et iga müügimees kiidab oma kaupa ja teeb kõik selleks, et inimene seda ka ostaks
_
Võibolla proovin veel maale jäänud pöia esirattale alla panna, kui aega leian rakise tegemiseks ja lappimiseks, kuid praegu tegelen mootori töökorda seadmisega: Peale on vaja panna karburaator ja elektrivärk. Loomulikult on mul probleem veel selles, et puuduvad pisidetailid mida poes eraldi ei müüda: Täpse mõõduga ja originaalne ketriratta poolkuukiil ; Karburaatori pealismutter (gaasitrossi ümber käiv vidin) ja segusiiber.
Kui sel sügisel tuleb Kurtna laat, üritan sealt puuduvad osad eesotas ketikaitsmetega hankida
Praegu tekkib küsimus selle foto kohta: http://fotoalbum.ee/photos/Vapperhiir/35795023
Kas tegemist on Gauja originaalse ketipingutiga? Igatahes oli see ostes juba raami küljes, aga kahtlst äratab keti hõõrumine sinna vastu ja pingutiratta asemel on seal kuullaager.
Öeldi, et on ainult alumiinium, ning kui ma küsisin selle tugevuse kohta, sain teada, et Vene terasvelg annab sees paikneva traadi katkemise puhul kohe alla, alumiiniumil aga seda probleemi pole. Kuna ma ei tundnud velje siseehitust, ei hakanud ka vaidlema, aga kindel on see ,et iga müügimees kiidab oma kaupa ja teeb kõik selleks, et inimene seda ka ostaks

_
Võibolla proovin veel maale jäänud pöia esirattale alla panna, kui aega leian rakise tegemiseks ja lappimiseks, kuid praegu tegelen mootori töökorda seadmisega: Peale on vaja panna karburaator ja elektrivärk. Loomulikult on mul probleem veel selles, et puuduvad pisidetailid mida poes eraldi ei müüda: Täpse mõõduga ja originaalne ketriratta poolkuukiil ; Karburaatori pealismutter (gaasitrossi ümber käiv vidin) ja segusiiber.
Kui sel sügisel tuleb Kurtna laat, üritan sealt puuduvad osad eesotas ketikaitsmetega hankida

Praegu tekkib küsimus selle foto kohta: http://fotoalbum.ee/photos/Vapperhiir/35795023
Kas tegemist on Gauja originaalse ketipingutiga? Igatahes oli see ostes juba raami küljes, aga kahtlst äratab keti hõõrumine sinna vastu ja pingutiratta asemel on seal kuullaager.