27-08-2008, 16:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2008, 17:12 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Teisest küljest: asjal on oma mõte sees. Jäiga kastiga masin on kergem, jäigem ja madalama raskuskeskmega. Ning statsionaarne kallutusseade ehk autokaadur jälle tüki võimekam, kui autole paigaldatud mobiilne variant.
Ärge unustage, et suures riigis on veidi teised mastaabid, kui meie väikeses. Näiteks 15+ kha põllu korral hakkavad kombainide mahalaadimiskohtade määramise diffvõrrandid mõtet omama...
Teemakohane video kah:
http://www.youtube.com/watch?v=pnsaR2B9Dag&feature=related
Teine veel:
http://www.youtube.com/watch?v=Rnau48ci-Og&feature=related
Kuigi peabn isegi tunnistama, et esimesel silmapilgul tundub kallurseadisega auto loogilisem. Aga, logistikal ja loogikal ei pruugi mitte alati olla omavahelist nähtavat seost. Logistikas maksab ainult raha...(või lollus
)
Ärge unustage, et suures riigis on veidi teised mastaabid, kui meie väikeses. Näiteks 15+ kha põllu korral hakkavad kombainide mahalaadimiskohtade määramise diffvõrrandid mõtet omama...
Teemakohane video kah:
http://www.youtube.com/watch?v=pnsaR2B9Dag&feature=related
Teine veel:
http://www.youtube.com/watch?v=Rnau48ci-Og&feature=related
Kuigi peabn isegi tunnistama, et esimesel silmapilgul tundub kallurseadisega auto loogilisem. Aga, logistikal ja loogikal ei pruugi mitte alati olla omavahelist nähtavat seost. Logistikas maksab ainult raha...(või lollus
