29-08-2008, 11:52 AM
Kahesilindrilisel tuleb teha reed valve jaoks eraldi sisselaskekanalid, muidu süsteem tööle ei hakka. Kahjuks on vana Jawa puhul materjal/vaba ruum suht piiratud ... kunagi sai üks mootor 2 karpa peale tehtud:
![[Pilt: 2eyj-u.jpg]](http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/2eyj-u.jpg)
NB! Keevituspunnid on nn. stuffers-ite (rõngad mahatreitud väntvõlli kompenseerimiseks) kinnitamiseks.
Karpakanali juures jääks reed valve pigem piduriks, parem variant oleks see suunata otse karterisse ... kui üldse teha. Sest asi on rohkem mängu ilus, reaalset võimsust saab mootorist aga palju lihtsamate vahenditega.
![[Pilt: 2eyj-u.jpg]](http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/2eyj-u.jpg)
NB! Keevituspunnid on nn. stuffers-ite (rõngad mahatreitud väntvõlli kompenseerimiseks) kinnitamiseks.
Karpakanali juures jääks reed valve pigem piduriks, parem variant oleks see suunata otse karterisse ... kui üldse teha. Sest asi on rohkem mängu ilus, reaalset võimsust saab mootorist aga palju lihtsamate vahenditega.