Avaleht
Uued postitused
Tänased postitused
Otsing
Misc
Liikmed
Abi
Kalender
Logi sisse
Registreeri
Tere, külaline!
Logi sisse
Kasutajanimi:
Parool:
Kaotasid parooli?
Mäleta mind
automoto.ee foorumid
Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik
Vanamootorrattad
Teema režiimid
Kuidas ökonomiseerida karburaatorit K62B?
vootele
clepsydra
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
#2
30-08-2008, 13:10 PM
Selles suhtes on karpad sarnase ehitusega. Enamasti kaks kruvi - tühikäigupöörded ning tühikäigu segu. "poole gaasi" segu saab reguleerida segunõela tõstmise-langetamisega ja täisgaasi segu düüsi valikuga.
Veebileht
Leia
Vasta
«
Järgmine vanem
|
Järgmine uuem
»
Sõnumeid selles teemas
Kuidas ökonomiseerida karburaatorit K62B?
- Autor:
hendrik
- 30-08-2008, 10:47 AM
RE: Kuidas ökonomiseerida karburaatorit K62B?
- Autor:
vootele
- 30-08-2008, 13:10 PM
RE: Kuidas ökonomiseerida karburaatorit K62B?
- Autor:
hendrik
- 30-08-2008, 22:35 PM
RE: Kuidas ökonomiseerida karburaatorit K62B?
- Autor:
motamees
- 31-08-2008, 21:56 PM
RE: Kuidas ökonomiseerida karburaatorit K62B?
- Autor:
vootele
- 31-08-2008, 23:16 PM
RE: Kuidas ökonomiseerida karburaatorit K62B?
- Autor:
Nobody
- 14-09-2008, 20:20 PM
Vaata printerisõbralikku versiooni
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne
automoto.ee foorumid
Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik
Vanamootorrattad
Lineaarne esitus
Lõimitud esitus