08-09-2008, 16:22 PM
Sai ka teine kohe esimesel päeval soetatud. Einoh, mida ikka öelda... Kolm esimest palju juba öelnud. Aga minus tekitab ja on alati tekitanud küsimust see meeletu tihedus, mida loodetakse saavuatda. IGA reede 100 lk??? Sorry aga see on ilmvõimatu. Lihtsalt ei ole, millest kirjutada. Või tegelikult ju on, maailmas toimub iga nädal nii palju mootorispordiga seotu aga KEDA SEE HUVITAB, on küsimus. 99,9% sellest toimunust huvitab 0,1% maailma elanikkonnast. Nii rämedalt-jämedalt võttes. Võiks ju kogu aeg kirjutada Austraalia ringrajasarjadest või Uus-Meremaa dragist aga see ei huvita ajakirjast lugeda mitte kedagi. Korra, jah, nii harivas mõttes. Et millega üldse tegu. Kuid seda ka vaid tasemel spordi kohta.
Kindlasti nõustun, et Eesti oma asja on ajakirjanduses karjuvalt vähe kajastatud. Kuid selle pealt ei saa nädalaajakirja plaanida. Autoleht proovib siiamaani ja on püsivalt hambutu. Kogu sisu on nädalast-nädalasse täpselt sama. Kopi-paste sest olematu hulga inimestega saabki vaid nii teha. Kunagine 2-nädalane tsükkel oli ka juba piir autoajakirja jaoks.
Kujundus mulle pigem meeldib, "vanakool". On kohe kvaliteetne käes hoida ja mõnus lugeda. Mida vähem tilulilu, seda parem. 2 ja 3 veergu, pildid servadeni, suhteliselt suurem kiri, valge taust, võiks olla veel ka veeru ning lugude "eraldajad" ehk tavaliselt õrnad punktiirjooned. Pole idiootset ruumiraiskamist, mulle see meeldib (vastupidi suurtele kujundus"gurudele", kes mikimauside pläma tõena võtavad ja seda sitta Eestis rakendada püüavad).
Pildid on ikka ja alati Eestis omaette teema. Me lihtsalt ei hakkagi suutma muu ilma kvaliteediga võistlema. Kogu ajakirjas on 1 superpilt... Aava autost. Aga see on ju puhas välismaine kraam. Eesti oludes väga head on ka mõned Rauno enda tehtud krossipildid. Autoesitluse pildid on küll tehniliselt head aga keskkond ja valgus totaalselt puus. Häda pärast üks Audi külgvaade. Aga ma tean, kui fa...g raske on head pilti saada ja mind see ei häiri. Muidu maksaks Eesti ajakirjad veel kolm korda rohkem.
Ehk mina ostaks ja äki isegi ostan ka edasi toda Motot, seda just lihtsa väljanägemise pärast. Aga kardan, et paari numbriga muutub sisu läägeks. Olles "salaja" tohutu mootorispordi vaataja ja seda juba aastakümneid, siis nad ei suuda üllatada...
Kindlasti nõustun, et Eesti oma asja on ajakirjanduses karjuvalt vähe kajastatud. Kuid selle pealt ei saa nädalaajakirja plaanida. Autoleht proovib siiamaani ja on püsivalt hambutu. Kogu sisu on nädalast-nädalasse täpselt sama. Kopi-paste sest olematu hulga inimestega saabki vaid nii teha. Kunagine 2-nädalane tsükkel oli ka juba piir autoajakirja jaoks.
Kujundus mulle pigem meeldib, "vanakool". On kohe kvaliteetne käes hoida ja mõnus lugeda. Mida vähem tilulilu, seda parem. 2 ja 3 veergu, pildid servadeni, suhteliselt suurem kiri, valge taust, võiks olla veel ka veeru ning lugude "eraldajad" ehk tavaliselt õrnad punktiirjooned. Pole idiootset ruumiraiskamist, mulle see meeldib (vastupidi suurtele kujundus"gurudele", kes mikimauside pläma tõena võtavad ja seda sitta Eestis rakendada püüavad).
Pildid on ikka ja alati Eestis omaette teema. Me lihtsalt ei hakkagi suutma muu ilma kvaliteediga võistlema. Kogu ajakirjas on 1 superpilt... Aava autost. Aga see on ju puhas välismaine kraam. Eesti oludes väga head on ka mõned Rauno enda tehtud krossipildid. Autoesitluse pildid on küll tehniliselt head aga keskkond ja valgus totaalselt puus. Häda pärast üks Audi külgvaade. Aga ma tean, kui fa...g raske on head pilti saada ja mind see ei häiri. Muidu maksaks Eesti ajakirjad veel kolm korda rohkem.
Ehk mina ostaks ja äki isegi ostan ka edasi toda Motot, seda just lihtsa väljanägemise pärast. Aga kardan, et paari numbriga muutub sisu läägeks. Olles "salaja" tohutu mootorispordi vaataja ja seda juba aastakümneid, siis nad ei suuda üllatada...