09-09-2008, 15:03 PM
Ka mind jahmatas see 100 lehekülge nädalas. Autoleht oli algul ikka päris tühi, kui nad iganädalase graafiku peale üle läksid. Nüüd on olukord veidi paranenud. Aga neil oli ju juba toimiv süsteem ja inimesed olemas. Moto peab alustama kohe stardist tippkiirusega. Ei taha neile küll kaikaid kodaratesse loopida, aga ma ei usu, et neil püssirohtu väga kauaks jätkub... (Tore oleks, kui ma eksiksin!)
Pildikvaliteedi ja kujunduse poole pealt on väga palju arenguruumi, kuigi jah õnneks väga "mikimausilik" see toode välja ei näe. Sisu ei hakkaks kommenteerima, nii värskete ja väheste tegijatega pole see viisakas. Annaks neile kõigepealt sada päeva, ehk siis...
Auto-motospordi niðð on Eesti meedias tõepoolest veidi tühjavõitu, kuid kui palju lugejaid/tellijaid oleks selle valdkonna pealt võimalik haarata? Ega need, kes ralli ajal raja servas oma seljast võetud särgiga autodele lehvitavad pole veel ajakirja lugejad. Väga paljusid neist tõmbavad sinna hoopis teistsugused asjad...
Julge pealehakkamine olevat juba pool võitu. aga kas poolest piisab? Meil on hea võimalus vaadata, kuidas toimetus sellest väga keerulisest olukorrast välja tuleb.
Pildikvaliteedi ja kujunduse poole pealt on väga palju arenguruumi, kuigi jah õnneks väga "mikimausilik" see toode välja ei näe. Sisu ei hakkaks kommenteerima, nii värskete ja väheste tegijatega pole see viisakas. Annaks neile kõigepealt sada päeva, ehk siis...
Auto-motospordi niðð on Eesti meedias tõepoolest veidi tühjavõitu, kuid kui palju lugejaid/tellijaid oleks selle valdkonna pealt võimalik haarata? Ega need, kes ralli ajal raja servas oma seljast võetud särgiga autodele lehvitavad pole veel ajakirja lugejad. Väga paljusid neist tõmbavad sinna hoopis teistsugused asjad...
Julge pealehakkamine olevat juba pool võitu. aga kas poolest piisab? Meil on hea võimalus vaadata, kuidas toimetus sellest väga keerulisest olukorrast välja tuleb.