01-10-2008, 17:19 PM
Selliste projektidega on lihtne reegel: kui sa pead foorumisse teema tegema enne kui relaka metalli lased, siis 99,99% juhtudest sa ei ole piisavalt pädev et seda valmis saada
Ehita enne vormelit näpuharjutuseks Estfield, saad ülevaate põhiprobleemidest.
Mootori valik on äkki mingi 0,01% kogu projekti keerukusest, seega tasub võtta nii moodne kui vähegi võimalik. Kui ei ole raha, et osta mõnda tänapäevast ~150-180hp mootorit sinna vahele, siis ei ole sul ka raha et seda projekti üldse valmis teha. Alla 150 tuhandese eelarvega seda valmis ei tee ning kui kõike korralikult teha, siis läheb oluliselt rohkem. Seda loomulikult kõike ise tehes.
Ja unusta need vene jõuülekande ja veermiku jupid kohe heaga ära, sul on vaja Audi/Porsche/Alfa transaxle-tüüpi kasti koos veovõllide, tagumiste rummude ja muu säärasega. Ja otse loomulikult käib vormeli mootor jäigalt raami külge.

Mootori valik on äkki mingi 0,01% kogu projekti keerukusest, seega tasub võtta nii moodne kui vähegi võimalik. Kui ei ole raha, et osta mõnda tänapäevast ~150-180hp mootorit sinna vahele, siis ei ole sul ka raha et seda projekti üldse valmis teha. Alla 150 tuhandese eelarvega seda valmis ei tee ning kui kõike korralikult teha, siis läheb oluliselt rohkem. Seda loomulikult kõike ise tehes.
Ja unusta need vene jõuülekande ja veermiku jupid kohe heaga ära, sul on vaja Audi/Porsche/Alfa transaxle-tüüpi kasti koos veovõllide, tagumiste rummude ja muu säärasega. Ja otse loomulikult käib vormeli mootor jäigalt raami külge.