09-10-2008, 09:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2008, 09:26 AM ja muutjaks oli denis23.)
Hart, minu arvamus.
Ise kõik tööd juba 10 aastat teen ühe ainsa maalri juures. Vene mees, töötab enda peale.
Põhimõtteliselt, maksaks terve auto värvimine koos lahtivõtmisega, pahteldamisega, värvimisega ja kokkupanekuga 25 000 plus loomulikult materjalid.
Praaki teeb väga vähe, märkib seda ise ning parandab ka ise.
Kuna suhted on head, siis võtab ka vana auto ette (mida paljud naljalt ei tee)
Teeb tõesti kiiresti - 10 päevaga asi on klaar, aga töötab hommikust hilisõhtuni. Kuna oleme sõbrad, siis teeme ka nii, et auto seisab tal umbes kuu aega, ning tema teeb seda teiste tööde vahele jäävates "aknades"
Sellisel juhul saab ka ale.
Kvaliteet. Ei oska öelda, alati võib vigu leida. Siiski, pean tunnistada, et vigu on väga väga vähe. Peamine probleem on siiski mitte värvimises, vaid pigem selles, et ta on maaler, mitte restauraator. Sellega, M21 lahtivõtmine ja kokkupanek võib temal olla natukene rohkem aega võtta, kui proffil. Kuid võrreldes näiteks, Amservi maalride tööga (eelmise aasta kogemus: 10 000 eek üks detail, 2 kuud ootamist, plus siis veel nädal vigade parandamiseks) isegi mõnevõrra parem.
Maalri amet enesest..ausalt öeldes on ebameeldiv. Ei tahaks seda...ikka kemikaalid ja tolm ja kõik muu...
P.S. Telefoni ei anna, mehel on nii kui nii käed-jalad tööd täis.
Ise kõik tööd juba 10 aastat teen ühe ainsa maalri juures. Vene mees, töötab enda peale.
Põhimõtteliselt, maksaks terve auto värvimine koos lahtivõtmisega, pahteldamisega, värvimisega ja kokkupanekuga 25 000 plus loomulikult materjalid.
Praaki teeb väga vähe, märkib seda ise ning parandab ka ise.
Kuna suhted on head, siis võtab ka vana auto ette (mida paljud naljalt ei tee)
Teeb tõesti kiiresti - 10 päevaga asi on klaar, aga töötab hommikust hilisõhtuni. Kuna oleme sõbrad, siis teeme ka nii, et auto seisab tal umbes kuu aega, ning tema teeb seda teiste tööde vahele jäävates "aknades"
Sellisel juhul saab ka ale.
Kvaliteet. Ei oska öelda, alati võib vigu leida. Siiski, pean tunnistada, et vigu on väga väga vähe. Peamine probleem on siiski mitte värvimises, vaid pigem selles, et ta on maaler, mitte restauraator. Sellega, M21 lahtivõtmine ja kokkupanek võib temal olla natukene rohkem aega võtta, kui proffil. Kuid võrreldes näiteks, Amservi maalride tööga (eelmise aasta kogemus: 10 000 eek üks detail, 2 kuud ootamist, plus siis veel nädal vigade parandamiseks) isegi mõnevõrra parem.
Maalri amet enesest..ausalt öeldes on ebameeldiv. Ei tahaks seda...ikka kemikaalid ja tolm ja kõik muu...
P.S. Telefoni ei anna, mehel on nii kui nii käed-jalad tööd täis.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.