09-10-2008, 13:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2008, 13:07 PM ja muutjaks oli stihl.)
villuro Kirjutas:Lisaks veel, et selles pakkumises sisaldub ka proovivärvimine.
Sellised mehed on ka minu valik. Ala on endale põhjalikult selgeks tehtud, enesekindlust on piisavat (et palgatöölt ära tulla ja ise hakata ettevõtjaks, ka see ei ole üldse lihtne), hind öeldakse konkreetselt ära (kui ämbrisse astutakse, siis on oma viga ja pannakse ka nädalavahetusel silmad punnis...)
Ja ei nuteta, et keegi ei maksa ja ma enam ei tee...
Väravamehaanik ütles ka välja ühe mõtte, mida ma ise ei julgenud teha: "...aga uunikud on mõistetavad siiski luksusesemetena ja nendega ei pea majandusliku surutise perioodil tegelema ja veel eriti siis kui lapsel on kingad katki ja jope lukk ei lähe kinni. "
Kui sihukesele kliendile tööd teha, siis, muidugi, tekivad rahaprobleemid ja muu jama.
Ryblik, Sinust ma ei saagi aru, kas Sa oled autotaastaja või maaler...või mõlemad korraga. Tundub, et kõike natuke. Või mitte midagi.
Ja mis krdi rahavoog? Kui "rahavoog" venib, nagu Sa ütled, lükka see projekt õue aianurka (loomulikult on ühe tõsise inimese töökoja ümber korralik aed, ringi jookseb kuldketiga doberman, liikumisanduritest ja digisilm.eega lepingust rääkimata jne) ja asu järgmise kallale, mis ei veni...Pole ju keeruline?
Ja miks ta üldse venima peaks, aru ma ei saa, raha makstakse ikka siis, kui töö tehtud, eksole. Ma ei maksaks Sulle poole pealt sentigi, enne kui tulemust pole. Materjalide eest jah, see on ok, aga kui makstud pole, niikaua asi seisab ja kogumoos.
See B-osade külgepanek: loomulikult on nad kõverad, aga kas kohe ei saa siis läbi räägitud, et OE tiiva külgepanek maksab x raha ja aftermarketi oma 3x raha...Inimene võrdleb OE tiiva hinda ja Sinu töö hinda ja otsustab. Enne, kui Sa hakkad nutma, et hiinatiivad ei sobi ja jubes..t on paigaldada...
Ja loomulikult, on mul auto sirge. Ja kui poole pealt selgub, et ei ole, siis pole see Sinu probleem. Läbirääkimiste küsimus. Ja üleüldse, proff paneb oma käe autole peale ja saab kohe aru, kas on sirge või ei ole. ja ütleb kohe.
Kodus tegija hind peabki väiksem olema. Investeeringute suurus on ju erinev...kas Sa kujutasid ette, et ma maksan Sulle sama hinda, mis ntx mingile suurele töökojale, kes on oma 40 milli investeerinud oma töökodadesse ja seetõttu teeb oma tööd väga hoolikalt, kuna maine on talle olulisim. Kui Sina kusagil kuuriall mu auto najal magad, siis ma ei saa ju sulle midagi teha, lihtsalt oma käru minema viia ja kõik.
Mis puudutab seda "hinna sisse surumist", siis ka see asi ei ole üldse keeruline.
Sa räägid läbi, lepid kokku, riskid, ütled oma hinna ja pärast seda mitte keegi ei suru pärast enam midagi. Plekitöö maksab niipalju, värvieeltöö niipalju ja kui ei sobi, siis kohe nägemist. Tuleb järgmine mees, kellele sobib.
Aga tuleb ta ainult siis, kui sa ise jobu ei ole ja sul on ka midagi oma varasematest töödest ette näidata. Aga kuna sul tõenäoliselt pole, siis hoiadki igast viimasest krossiveeretajast kinni, peaasi, et saaks midagi teha.
Ja kui ikka 25-35t kokkusaamine tänapäeval keeruline on, sellest võiks ju kohe aru saada - see inimene peaks odavama hobi leidma.
Mis konkreetselt Sinusse puutub, siis soovitan sul kusagile kindlasse kohta suurde firmasse palgatööle minna. Kindel palk, tööjärg koguaeg ees ja mõtlema ei pea. Seal on ka hästimakstud meistrid, kes ise tegelevad surumise ja kauplemisega.
Sest sina ei saa sellega täna veel hakkama...
Inchcape plekud ntx saavad meistritest tunduvalt rohkem palka, (ikka kõvasti üle 20e kätte ametlikku, muidugi) ja ega maalridki vähem ei teeni...ja keegi ei nuta.
Vblla ainult siis, kui nende uuena ostetud LR Discovery III garantiiremondis on ja miski asendusfreelanderi-käkiga peab sõitma...