10-10-2008, 16:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2008, 16:48 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
janek555 Kirjutas:Sellisel juhul ei ole mõtet ka eristada vanatehnikat tarbesõidukist.Üks värvimine puha,ümarad jooned lihtsalt raskendavad tööd.räägime vist erinevatest asjadest: väljasõitmis-naudingu eest ei tee ju mitte keegi võõrastele masinatele mis iganes töid (tõestage, et eksin ). Kui on mureks, et ei maksta töö eest vääriliselt ja/või õigeaegselt (ja see on vägagi pragmaatiline tahk, kus pole vahet kas jutt käi banaanide impordist või vanatehnika korrastamisest), siis ei oska töö teostaja ise tööd korralikult müüa ning ehk oleks tõesti kõigile valutum, kui ta asuks palgatööle, kus ei pea seetõttu enda ja kunde närvirakke hävitama. Kokkulepitud tähtajad ja summad ei ohusta küll kvaliteeti - kvaliteeti ohustab hoopis kompetentsi puudus ja/või (põhjendamatu) optimism kokkulepete sõlmimisel.
Kui aga lähtuda vanatehnikast - kui omamoodi kunstist,mida vaadatakse ka peale kambrist lahkumist,siis on ju teine tera.Või mis?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"