15-10-2008, 23:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2008, 23:24 PM ja muutjaks oli valdo.)
marts777 Kirjutas:Olen kuulnud, et esimesed N aegsed isekallutajad ei kallutanud mitte hüdraulika abil, vaid koorma oma raskusega. Tuli vaid vabastada lukustus ning tarvitada veidi lihase jõudu. Äkki keegi teab täpsemalt kirjutada.
Arvatavasti mõtlesid Sa GAZ-AA kallurvarianti GAZ-410 (tootmisaastad 1936-47)?
http://www.autogallery.org.ru/gaz410.htm
http://www.armchairgeneral.com/rkkaww2/g...AZ_410.htm
http://www.techstory.ru/avto/lka/pdg-0,57&gaz-410_rr_F66_007.jpg
http://fotki.yandex.ru/users/RUSKII-CHERNI/view/73172/
http://dravto.ru/index/ot/gaz410/1gaz410-.jpg (selle viimase lingi taga on väidetavalt ainus meie päevini säilinud isend Peterburis muuseumis)
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel