29-10-2008, 20:48 PM
Rolts Kirjutas:Tekkis selline küsimus,et miks ei ole gauja külje plekke enam?on aga leidub nii niii vähe.Kas neid toodeti siis vähem kui gaujasi?
Kui kasutada Gaujat igapäevaliikurina, siis raam oli obligatoorne, plekid aga mitte, st ilma plekkideta sai sõita küll. Kui juhtusid plekid lommi minema või tehti masinale miskit remonti/reguleerimist ja ei viitsitud neid plekke tagasi panna, siis tekkis olukord, kus plekid jäid kuurinurka vedelema, võrr aga oli kasutuses. Ning vedelemajäänud väikesi asju visati hiljem kergesti ära, võrri ennast nii kergesti mitte.
Miks on nt Riga meesterataste ketikaitse ja esipiduri detailid palju haruldasem kui sama ratta raam? Samal põhjusel...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18