tere, jama siis võrriga
#10

lauri-joel Kirjutas:ok , siis ma vahetan poole ära , aga kas kellegil pole d6 karteri poolt ?

Ära KUNAGI vaheta ühelgi isendil ainult ühte poolt - ikka mõlemad pooled korraga. Laagritappide geomeetria ei pruugi erinevatel isenditel lihtsalt alati päris sama olla (kuigi teoreetiliselt peaks olema). Tean, et paljudel isenditel kontrollitakse laagritappide geomeetria õigsust pooled-koos olekus ja vajadusel tehakse väike lisatöötlus.

Muidugi saab kõike vajalike seadmete olemasolul kontrollida ja vajadusel ka lisatöödelda/sobitada, kui selline üsna suuremahuline mängimine ei ole ülimasskogustes toodetu korral mõttekas. D6 mootoripooli peaks leiduma (veel) lademes. Iseasi, kui tegu oleks mingi 1920-30ndate aastate haruldast marki isendiga, siis tasub küll mängimist.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta


Sõnumeid selles teemas
tere, jama siis võrriga - Autor: lauri-joel - 02-11-2008, 14:08 PM
RE: tere, jama siis võrriga - Autor: rauno600 - 02-11-2008, 14:22 PM
RE: tere, jama siis võrriga - Autor: canyondrift - 02-11-2008, 15:13 PM
RE: tere, jama siis võrriga - Autor: lauri-joel - 02-11-2008, 14:24 PM
RE: tere, jama siis võrriga - Autor: lauri-joel - 02-11-2008, 16:42 PM
RE: tere, jama siis võrriga - Autor: canyondrift - 02-11-2008, 18:24 PM
RE: tere, jama siis võrriga - Autor: lauri-joel - 03-11-2008, 18:28 PM
RE: tere, jama siis võrriga - Autor: rallitaja - 03-11-2008, 18:37 PM
RE: tere, jama siis võrriga - Autor: lauri-joel - 04-11-2008, 15:37 PM
RE: tere, jama siis võrriga - Autor: valdo - 04-11-2008, 18:11 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne