14-11-2008, 20:48 PM
Olen kohanud kaasaegset "leedu" ratsi, kui selle sajandi autol mõlkis karbiga lasti süvend macrot täis, lõigati/lihviti siledaks ja läks värvi alla. Väidetavalt, polnud võimalik silmaga eristada originaal uksekarpi makro-karbist...
Endal aga oli kunagi VW T2, kus olid kahel pool lükand uksed. Neist juhipoolne oli makroflexiga vahedest kinni lastud. Kui hakkasin bussi taastama, oli mõte ka teine uks käima panna, siis tagusin jalgadega ukse välja, kuigi 95% vahust oli läbi lõigatud.
PS. Siiski, jutt peaks käima ikkagi penoflexist, sest makroflex teatavasti paisub, mis võib kaasa tuua osade deformeerumist.
Endal aga oli kunagi VW T2, kus olid kahel pool lükand uksed. Neist juhipoolne oli makroflexiga vahedest kinni lastud. Kui hakkasin bussi taastama, oli mõte ka teine uks käima panna, siis tagusin jalgadega ukse välja, kuigi 95% vahust oli läbi lõigatud.
PS. Siiski, jutt peaks käima ikkagi penoflexist, sest makroflex teatavasti paisub, mis võib kaasa tuua osade deformeerumist.