20-12-2008, 11:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2008, 11:22 AM ja muutjaks oli Janka.)
Lubatud pildid väikese noorenduskuuri läbiteinud masinast.
Ah et mis siis paremaks muutus?
Täisring õlide-filtrite vahetus, sh. ka suurem osa hüdroõlist (100% ei saa muidu, kui masinat täielikult laiali lammutades ).
Kogu "rauaosa" sai piinliku täpsusega mõradepoolelt üle uuritud ja vajalikud kohad üle keevitatud, tugevdatud.
Tõstuk sai uue jala ja 99% uued voolikud.
Peapoomi ja abipoomi liitekoht täielikult uuendatud (uued kõrvad, tugevam materjal).
KeslaForesteri ülilollakas ja jube raske masti abipoomil jooksvate voolikute süsteem läks koos kolme karbitoosiga kõige kaduva teed ja selle asemele tuli Logliftilt shnitti võetuna juba aastaid tuttav kaalult kergem ja kasutajasõbralikum (voolikute vahetus näiteks) lattide süsteem (neljandal pildil).
Kõigile koormapostide e. "stoikade" alusraamidele tehtud ülipõhjalik remont, keevitatud tugevdused ja liitepinnad, millega nad kärule kinnituvad said samuti ümber tehtud.
Keskliigendi puksid uuendatud, samuti vahetatud kõik muud kulunud puksid, laagrid ja tapid.
Masin liigub täna juba tagasi oma alalisse dislotseerumise paika e. Lätimaale.
Ah et mis siis paremaks muutus?
Täisring õlide-filtrite vahetus, sh. ka suurem osa hüdroõlist (100% ei saa muidu, kui masinat täielikult laiali lammutades ).
Kogu "rauaosa" sai piinliku täpsusega mõradepoolelt üle uuritud ja vajalikud kohad üle keevitatud, tugevdatud.
Tõstuk sai uue jala ja 99% uued voolikud.
Peapoomi ja abipoomi liitekoht täielikult uuendatud (uued kõrvad, tugevam materjal).
KeslaForesteri ülilollakas ja jube raske masti abipoomil jooksvate voolikute süsteem läks koos kolme karbitoosiga kõige kaduva teed ja selle asemele tuli Logliftilt shnitti võetuna juba aastaid tuttav kaalult kergem ja kasutajasõbralikum (voolikute vahetus näiteks) lattide süsteem (neljandal pildil).
Kõigile koormapostide e. "stoikade" alusraamidele tehtud ülipõhjalik remont, keevitatud tugevdused ja liitepinnad, millega nad kärule kinnituvad said samuti ümber tehtud.
Keskliigendi puksid uuendatud, samuti vahetatud kõik muud kulunud puksid, laagrid ja tapid.
Masin liigub täna juba tagasi oma alalisse dislotseerumise paika e. Lätimaale.