29-01-2009, 18:14 PM
kui nüüd tiba tõsisemat juttu ajada-siis võid soome vabariigi kohe ära unustada.
esiteks on nad seal erilised koid ja tahavad asju poolmuidu,või veel odavamalt saada.
teiseks on seal sõiduki arvele saamiseks vaja riigilõive maksta,mis pole samuti odavad.
järgmine probleem on VIN kood e. tüübikinnitus.vanal,aga ka uuemal vene tehnikal olevaid tüübikinnitusi ei võimalda registreerida soome registrisse.
näiteks sama probleem eestis teatud USA autode ja tsiklitega.andmebaas või arvutiprogramm ei lase seda lihtsalt läbi ja ongi kõik.
näit.kui soomes maksab "vana Jawa" norm seisus ja soome registris u. 2000-3000 euri,siis tähendab see seda et Sul pole võimalik seda sinna isegi 900-. euriga maha parseldada.olgugi et su tsiklil on kasvõi uus roheline pass ja nn. euronumbrid.
aga sellegipoolest edu üritamisel
esiteks on nad seal erilised koid ja tahavad asju poolmuidu,või veel odavamalt saada.
teiseks on seal sõiduki arvele saamiseks vaja riigilõive maksta,mis pole samuti odavad.
järgmine probleem on VIN kood e. tüübikinnitus.vanal,aga ka uuemal vene tehnikal olevaid tüübikinnitusi ei võimalda registreerida soome registrisse.
näiteks sama probleem eestis teatud USA autode ja tsiklitega.andmebaas või arvutiprogramm ei lase seda lihtsalt läbi ja ongi kõik.
näit.kui soomes maksab "vana Jawa" norm seisus ja soome registris u. 2000-3000 euri,siis tähendab see seda et Sul pole võimalik seda sinna isegi 900-. euriga maha parseldada.olgugi et su tsiklil on kasvõi uus roheline pass ja nn. euronumbrid.
aga sellegipoolest edu üritamisel

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe