01-11-2003, 15:56 PM
Minu arusaam on asjast nii. Natuke võib teha küll. Rohkem vastupidavuse suunas. Võib ka natuke hobujõudude suunas teha. Seda selle piirini et vastupidavus ei kannataks. Ega kiiremini sõita jahh ei saa kui LE lubab. Kui sõita mõõdukalt kohendatud mootoriga normaalselt siis benakulu väiksem ju. Selle nimel ei tasu aga meeletut pappi hakkama panna. Siis kaob majanduslik mõte ära.
Mulle isiklikult meeldivad forseerimata rahulikud hobujõud (väändemoment). Ikka teine tunne kui sul HPid võtta kasvõi tühikäigul. Mitte ei pea tuuritama niikui hull.
Väike näide.
Overspeed pani oma IZ Jupiterile kaks SUzuki karbussi(olen näinud ta elektrilise tahhomeetri mälus üle 10000 põõrde). Võitis jõus ja kiiruses. Kaotas benakulus. See võtab nüüd justkui suur sõiduauto. Mingi 10 läheb sajale. Alla 8 pole peale seda saanud. Minu Jupiter võttis 5,5 sajale keskmiselt. Väga rahuliku sõiduga sain isegi 4,5. Praeguse 750sega saan maanteel hakkama 6,5 liitriga.
Mulle isiklikult meeldivad forseerimata rahulikud hobujõud (väändemoment). Ikka teine tunne kui sul HPid võtta kasvõi tühikäigul. Mitte ei pea tuuritama niikui hull.
Väike näide.
Overspeed pani oma IZ Jupiterile kaks SUzuki karbussi(olen näinud ta elektrilise tahhomeetri mälus üle 10000 põõrde). Võitis jõus ja kiiruses. Kaotas benakulus. See võtab nüüd justkui suur sõiduauto. Mingi 10 läheb sajale. Alla 8 pole peale seda saanud. Minu Jupiter võttis 5,5 sajale keskmiselt. Väga rahuliku sõiduga sain isegi 4,5. Praeguse 750sega saan maanteel hakkama 6,5 liitriga.