05-02-2009, 20:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2009, 20:46 PM ja muutjaks oli valdo.)
Ei uskunudki, et kusagil võib VEEL PRAEGU vedeleda (1940ndate) trofeeautolt pärit puitkast. Õigemini selle jäänused.
Sellisetüübilised hoobsulgurid olid peale sõda trofee-veoautode kastiluukide nurkade fikseerimisel üsnagi levinud. Väikeste variatsioonidega, sestap täpset marki kahjuks (Blitz, Büssing, Renault, MAN, Daimler...) ei ütle.
Mõni veoautotaastaja võiks need rauad sealt küll lahti kangutada, neid enam ülearu lademeis ei vedele...
Sellisetüübilised hoobsulgurid olid peale sõda trofee-veoautode kastiluukide nurkade fikseerimisel üsnagi levinud. Väikeste variatsioonidega, sestap täpset marki kahjuks (Blitz, Büssing, Renault, MAN, Daimler...) ei ütle.
Mõni veoautotaastaja võiks need rauad sealt küll lahti kangutada, neid enam ülearu lademeis ei vedele...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel