21-02-2009, 21:24 PM
Väga huvitav projekt tõotab tulla.
Kas on juba selge, milleks seda ehitate?
Jubas idee tasandil on sel projektil hapu maitse juures.
Esiteks, kuidas plaanite Fordi laia v6 mootori Volga kapoti alla mahutada? Starteri, väljalaske, uue käigukasti(Volga oma ei saa sellise võimsusega hakkama) jms mahutamiseks tuleb parajalt mahukad keretööd ette võtta. Ja kui saategi sellega hakkama, tuleb kaalu lisandumise tõttu ka esivedrustus ümber teha. Niikuinii on Volgal vaja siis veel põhjalik kereremont ja värvimine teostada, sest autoga, millel on kapotialuse kallal hullult vaeva nähtud ning kere seisukord tahaplaanile jäetud, on ikka üsna mannetu sõita.
Teiseks, kuidas on lood ARKiga? Kas ümberehitusluba on hangitud, joonised tehtud ja spetsialistidega kõneldud? Niisama põllu peal võid Scorpioga ka paarutada.
Aga muidugi, kui eesmärgid ja eelseisva töö mahukus on selged, isetegemise tahe suur ning kapitali on, ei saa teid keegi tagasi hoida.
Üldiselt hakkavad sellised surnult sündinud suurte lubadustega projektid juba ära tüütama, tahaks näha juba kedagi tegutsemas. Endalgi olid taolised mõtted Gaz 21 kohta peas, aga seda 15-aastasena.
Muidu on nii, nagu austatud Sm. Tihhonov Volgaklubi foorumis ütles kuldsed sõnad Volgale Gaz 53 mootori paigaldamise kohta: "...kõige mõistlikum on panna Gaz 53 mootor Volgale käruga taha. Sobib ka rallitamiseks ja registris keegi ei pahanda." Vot nii.
PS: Volga tagasild peaks teoreetiliselt kannatama 195-220 hp(väide ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuid just nii võimsad olid KGB-Volgad)
PS2: Siiamaani on Eestis üldiselt olnud nii, et kui kellelgi on tõesti plaanis midagi väga silmapaistavat, erilist, kiiret vms ehitada, ei tulda selle kohta foorumist nõu küsima. Eriti nii elementaarsete küsimuste korral.
Kas on juba selge, milleks seda ehitate?
Jubas idee tasandil on sel projektil hapu maitse juures.
Esiteks, kuidas plaanite Fordi laia v6 mootori Volga kapoti alla mahutada? Starteri, väljalaske, uue käigukasti(Volga oma ei saa sellise võimsusega hakkama) jms mahutamiseks tuleb parajalt mahukad keretööd ette võtta. Ja kui saategi sellega hakkama, tuleb kaalu lisandumise tõttu ka esivedrustus ümber teha. Niikuinii on Volgal vaja siis veel põhjalik kereremont ja värvimine teostada, sest autoga, millel on kapotialuse kallal hullult vaeva nähtud ning kere seisukord tahaplaanile jäetud, on ikka üsna mannetu sõita.
Teiseks, kuidas on lood ARKiga? Kas ümberehitusluba on hangitud, joonised tehtud ja spetsialistidega kõneldud? Niisama põllu peal võid Scorpioga ka paarutada.
Aga muidugi, kui eesmärgid ja eelseisva töö mahukus on selged, isetegemise tahe suur ning kapitali on, ei saa teid keegi tagasi hoida.
Üldiselt hakkavad sellised surnult sündinud suurte lubadustega projektid juba ära tüütama, tahaks näha juba kedagi tegutsemas. Endalgi olid taolised mõtted Gaz 21 kohta peas, aga seda 15-aastasena.
Muidu on nii, nagu austatud Sm. Tihhonov Volgaklubi foorumis ütles kuldsed sõnad Volgale Gaz 53 mootori paigaldamise kohta: "...kõige mõistlikum on panna Gaz 53 mootor Volgale käruga taha. Sobib ka rallitamiseks ja registris keegi ei pahanda." Vot nii.
PS: Volga tagasild peaks teoreetiliselt kannatama 195-220 hp(väide ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuid just nii võimsad olid KGB-Volgad)
PS2: Siiamaani on Eestis üldiselt olnud nii, et kui kellelgi on tõesti plaanis midagi väga silmapaistavat, erilist, kiiret vms ehitada, ei tulda selle kohta foorumist nõu küsima. Eriti nii elementaarsete küsimuste korral.