22-02-2009, 01:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2009, 01:37 AM ja muutjaks oli Sm. Volgahuviline.)
Ma nii detailselt nende eriteenistuse "Volgade" kohta ei tea öelda, kuid osalt pandi neile koos mootori ja käigukastiga eritöökojas ka "Tðaika" tagasild alla. Eks sealgi tuli sillakinnitused jpm. ringi teha. Põhjus oli selles, et "Volga" tagasild ei pidanud pikemas perioodis "Tðaika" mootori ja kasti väändele vastu. Ega nende autodega sõitmisel rahulikku stiili enamjaolt ei harrastatud.
Nagu twist juba ütles, võiksid teemaalgatajad end sellise kapitaalse ümberehitamise puhul, et auto üldse tänavalegaalseks muuta, kõigepealt paberimajandusega kurssi viia. Kui see edukalt läbitud( seda siis juhul, kui...), siis soovitaks konsulteerida Hüürus tegutseva Mati Leivategija nimelise mehega, kes on nii mõnelegi GAZ 21-le tänapäevasema auto tehnika "aiste" vahele istutanud ning teha omale selgeks sellise projekti kogumaksumus. Vahet pole, on siis selleks ringiehitatavaks autoks GAZ 21 või GAZ 24.
Plaanist üksi on vähe tolku, kui "kodutöö" tegemata. Selle kapitaalse autoehituse koha pealt olen ise samuti "elukooli" läbinud.
Nagu twist juba ütles, võiksid teemaalgatajad end sellise kapitaalse ümberehitamise puhul, et auto üldse tänavalegaalseks muuta, kõigepealt paberimajandusega kurssi viia. Kui see edukalt läbitud( seda siis juhul, kui...), siis soovitaks konsulteerida Hüürus tegutseva Mati Leivategija nimelise mehega, kes on nii mõnelegi GAZ 21-le tänapäevasema auto tehnika "aiste" vahele istutanud ning teha omale selgeks sellise projekti kogumaksumus. Vahet pole, on siis selleks ringiehitatavaks autoks GAZ 21 või GAZ 24.
Plaanist üksi on vähe tolku, kui "kodutöö" tegemata. Selle kapitaalse autoehituse koha pealt olen ise samuti "elukooli" läbinud.