22-02-2009, 11:51 AM
Tere
Kuna vajan oma mure lahendamiseks suurema(ja targema) ringkonna abi, siis pöördun siia:
Mureks siis selline asi, et tahaks natukene modifitseerida 84a. Ford Cargo pidureid. Probleemiks on see, et tal tehasest peal õhk-õli süsteem. kuna aga see ei ole eriti õnnestunud variant juba 25a vanal masinal(uuena oli kindlasti kõik ilus ja hea), siis tahaks selle süsteemi ümber teha ainult õlile. Siiani on tekkinud aga üksainus probleem - nimelt mille(mis auto) piduri peapump (ja võimendi) oleksid sellised mis antud auto töösilindrid ka ära toidaksid. autol siis 4xtrummelpidur.
Ja pidurid lihtsalt ei võta korralikult. vajutad pedaali, siis alguses ei võta, vajutad veel, ikka ei võta ja siis lööb järsku täispidurduse, ning juhi pea ees esiklaasi. igasugu reguleerimisi ja puhastamisi, õli vahetust süsteemis jms on proovitud küll, ja kasu nullilähedane. tahaks lihtsalt pidurite peale kindel olla, sellest ka taoline ümberehitus. selge on see, et seda süsteemi jätta ei taha enam kuna ühel heal hetkel olid pidurid lihtsalt kadunud ja niitsin noort kuusevõsa nagu lõikajaga.
Ideaalis oleks hea sobitada sinna kapoti alla miskine hüdrovõimendiga peasilinder, kuna siis ei oleks vaakumiga jändamist.
Vaakumvõimendi jaoks peab lisama ka vaakumpumba, mis jällegi vaja osta ja see suht suure tootlikusega peab olema.
Käsipiduri jätaks õhu peale, kuna see kõige lihtsam
Olen kuulnud, et selliseid ümberehitusi on tehtud küll, aga ei ole ise oma silmaga ühtegi sellist masinat kahjuks näinud.
Ja kapoti all tal just ka ruumiga priisata ei ole, seega tuleb lihtsalt kapotti järele aidata kõrgendusega.
Põhimõtteliselt peaks sarnase nagu Gaz 53 peapump vist ka ju tootlikuselt sobima.
Ehk oskab keegi miskit soovitada/välja pakkuda, samuti olen huvitet nende ka nende väljapakutavate detailide ostust.
Ette tänades...
Kuna vajan oma mure lahendamiseks suurema(ja targema) ringkonna abi, siis pöördun siia:
Mureks siis selline asi, et tahaks natukene modifitseerida 84a. Ford Cargo pidureid. Probleemiks on see, et tal tehasest peal õhk-õli süsteem. kuna aga see ei ole eriti õnnestunud variant juba 25a vanal masinal(uuena oli kindlasti kõik ilus ja hea), siis tahaks selle süsteemi ümber teha ainult õlile. Siiani on tekkinud aga üksainus probleem - nimelt mille(mis auto) piduri peapump (ja võimendi) oleksid sellised mis antud auto töösilindrid ka ära toidaksid. autol siis 4xtrummelpidur.
Ja pidurid lihtsalt ei võta korralikult. vajutad pedaali, siis alguses ei võta, vajutad veel, ikka ei võta ja siis lööb järsku täispidurduse, ning juhi pea ees esiklaasi. igasugu reguleerimisi ja puhastamisi, õli vahetust süsteemis jms on proovitud küll, ja kasu nullilähedane. tahaks lihtsalt pidurite peale kindel olla, sellest ka taoline ümberehitus. selge on see, et seda süsteemi jätta ei taha enam kuna ühel heal hetkel olid pidurid lihtsalt kadunud ja niitsin noort kuusevõsa nagu lõikajaga.
Ideaalis oleks hea sobitada sinna kapoti alla miskine hüdrovõimendiga peasilinder, kuna siis ei oleks vaakumiga jändamist.
Vaakumvõimendi jaoks peab lisama ka vaakumpumba, mis jällegi vaja osta ja see suht suure tootlikusega peab olema.
Käsipiduri jätaks õhu peale, kuna see kõige lihtsam
Olen kuulnud, et selliseid ümberehitusi on tehtud küll, aga ei ole ise oma silmaga ühtegi sellist masinat kahjuks näinud.
Ja kapoti all tal just ka ruumiga priisata ei ole, seega tuleb lihtsalt kapotti järele aidata kõrgendusega.
Põhimõtteliselt peaks sarnase nagu Gaz 53 peapump vist ka ju tootlikuselt sobima.
Ehk oskab keegi miskit soovitada/välja pakkuda, samuti olen huvitet nende ka nende väljapakutavate detailide ostust.
Ette tänades...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.