23-02-2009, 15:23 PM
Nagu ma aru saan,siis toimib see süsteem nagu Uraal veoautolgi.
Pedaali juures on pidurikraan ja peasilindri otsas on pneumokamber,mis
lükkab peasilindri kolbi?
Kui nii,siis kui kompressor lööb piisava rõhu üles siis on viga pidurikraanis.
Ilmselt on mingi klapp kinni jäämas või on mõni vedru nõrgaks jäänud või
roostetanud.
Kraani kontrollimiseks võta toru pneumokambri küljest lahti ja manomeeter
otsa.
Rõhk peab pedaalile vajutades sujuvalt tõusma vastavalt pedaalile vajutamise jõule pneumosüsteemi rõhuni ja pedaali tagasi lastes langema sujuvalt nullini.
Kui see nii ei ole,siis on lihtsaim ja odavaim sinna mõne Vene auto(Zil,Ural,Kraz)pidurikraani paigaldus.
Kui kraan töötab,siis on viga pneumokambris mis on kas seest roostes või on
keegi sinna väljast mõlgi löönud ja see takistab kolvi liikumist.
Sai endalgi ilmaasjata Ford Customil pidurikraan vahetatud(tagantjärgi mõeldes läks vahetus asja ette,sest vene kraaniga tunnetus parem).
Pedaali juures on pidurikraan ja peasilindri otsas on pneumokamber,mis
lükkab peasilindri kolbi?
Kui nii,siis kui kompressor lööb piisava rõhu üles siis on viga pidurikraanis.
Ilmselt on mingi klapp kinni jäämas või on mõni vedru nõrgaks jäänud või
roostetanud.
Kraani kontrollimiseks võta toru pneumokambri küljest lahti ja manomeeter
otsa.
Rõhk peab pedaalile vajutades sujuvalt tõusma vastavalt pedaalile vajutamise jõule pneumosüsteemi rõhuni ja pedaali tagasi lastes langema sujuvalt nullini.
Kui see nii ei ole,siis on lihtsaim ja odavaim sinna mõne Vene auto(Zil,Ural,Kraz)pidurikraani paigaldus.
Kui kraan töötab,siis on viga pneumokambris mis on kas seest roostes või on
keegi sinna väljast mõlgi löönud ja see takistab kolvi liikumist.
Sai endalgi ilmaasjata Ford Customil pidurikraan vahetatud(tagantjärgi mõeldes läks vahetus asja ette,sest vene kraaniga tunnetus parem).