24-02-2009, 13:24 PM
Niiet soovitate ikkagi vana süsteemi juurde jääda. See selleks, ega see hüdroleiutis just lihtsamate killast muidugi ei oleks olnud, aga see selleks. Ja pedaal ei vaju ära jala alt. pedaal on ikka sama koha peal paigal, lihtsalt pidurid jooksevad maha.
Ja tegemist on siis sellise süsteemiga, kus pedaali taga on pneumokraan. pedaali vajutades liigub õhk mööda süsteemi siis selle niinimetatud pneumovõimendi/kambrini(2tk), mille küljes on juba hüdraulilised peasilindrid(2tk) mille kolbi suruõhuga liigutatakse. Peasilindrid asuvad paremal pool raami küljes kasti all. trumlites sees on õliga töötavad töösilindrid
ja hulgusele: esivedru on kinnitatud mõlemast otsast. mõlemas otsas on aasad. esimene ots fikseeritud siis liikumatuna ja tagaots kiigel. niiet vedru purunemisel kukub silla nurk ~20cm allapoole kummipadjale toetuma ja ei liigu kuskile.
ilmselt sinu poolt pakutud ehitus oli vanemal cargol mis nägi välja nagu "seaninaga" transit. mul täpne mark 0811.
ja kasutajale 2715: minuteada on diisel scorpal hüdrovõimendi. ei tea küll kui raske oli autot pidama saada, kuna scorpa raskem kui sierra, aga sõitsin ise ligi aasta otsa diisel sierraga ringi millel vaakumpump ei töötanud ja pidama sai küll. äkkpidurduse korral oli küll selline tunne et vajutan pedaali puruks, aga muidu oli pidurdamine küll normaalne. pärast seda kui naine sõitma hakkas, tegin pumba korda.
igatahes hakkan siis otsast peale. vahetan välja piduritorud, peapumpade(2tk) mansetid ja kuna on olemas, siis proovin ka teist pidurikraani.
tänud
Ja tegemist on siis sellise süsteemiga, kus pedaali taga on pneumokraan. pedaali vajutades liigub õhk mööda süsteemi siis selle niinimetatud pneumovõimendi/kambrini(2tk), mille küljes on juba hüdraulilised peasilindrid(2tk) mille kolbi suruõhuga liigutatakse. Peasilindrid asuvad paremal pool raami küljes kasti all. trumlites sees on õliga töötavad töösilindrid
ja hulgusele: esivedru on kinnitatud mõlemast otsast. mõlemas otsas on aasad. esimene ots fikseeritud siis liikumatuna ja tagaots kiigel. niiet vedru purunemisel kukub silla nurk ~20cm allapoole kummipadjale toetuma ja ei liigu kuskile.
ilmselt sinu poolt pakutud ehitus oli vanemal cargol mis nägi välja nagu "seaninaga" transit. mul täpne mark 0811.
ja kasutajale 2715: minuteada on diisel scorpal hüdrovõimendi. ei tea küll kui raske oli autot pidama saada, kuna scorpa raskem kui sierra, aga sõitsin ise ligi aasta otsa diisel sierraga ringi millel vaakumpump ei töötanud ja pidama sai küll. äkkpidurduse korral oli küll selline tunne et vajutan pedaali puruks, aga muidu oli pidurdamine küll normaalne. pärast seda kui naine sõitma hakkas, tegin pumba korda.
igatahes hakkan siis otsast peale. vahetan välja piduritorud, peapumpade(2tk) mansetid ja kuna on olemas, siis proovin ka teist pidurikraani.
tänud
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.