03-11-2003, 15:35 PM
nagu ma ütlesin, ma ka reeglina forsseeringut taga ei aja.
aga ümbertehtud ja tasakaalustatud väntvõll, korrigeeritud gaasifaasid, vastupidavad laagrid, mõned kvaliteetsed käsitöövidinad jne tagavad selle, et vibratsiooni pole ja mootor kestab. samuti ei pea kartma, et kui tõesti on vaja vahest pöördeid anda, siis mootor laguneb miljoniks tükiks.
pealegi on kasulik nõrgemaid detaile nii palju kaasa aidata, et mootor tervikuna vajab remonti, mitte ei pea üksikuid vidinaid pidevalt vahetama ja korrastama.
vot siuke point mul:yes
aga ümbertehtud ja tasakaalustatud väntvõll, korrigeeritud gaasifaasid, vastupidavad laagrid, mõned kvaliteetsed käsitöövidinad jne tagavad selle, et vibratsiooni pole ja mootor kestab. samuti ei pea kartma, et kui tõesti on vaja vahest pöördeid anda, siis mootor laguneb miljoniks tükiks.
pealegi on kasulik nõrgemaid detaile nii palju kaasa aidata, et mootor tervikuna vajab remonti, mitte ei pea üksikuid vidinaid pidevalt vahetama ja korrastama.
vot siuke point mul:yes