28-02-2009, 16:24 PM
Kuna foorum on kitsas, siis pean vägisi lisama veel ühe postituse.
Meie masinapark Saksamaal oli spetsialiseeritud CAT-ile.
Kallakuid oli sealkandis üsna mitmeid.
Sellel pildil üks leebemaid. Nõlva all asub talupidamiskoht:
![[Pilt: imag0136.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20march%202007/images/imag0136.jpg)
![[Pilt: imag0142.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20march%202007/images/imag0142.jpg)
Veel üks suht süütu nõlv:
![[Pilt: imag0153.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20march%202007/images/imag0153.jpg)
Olgu siis harver kah sisse. See pole päris CAT, vaid eelkäija. Skogsjan nimeks.
Nii sai nõlvadelt ka veoteede vahed puhtaks lõigata:
![[Pilt: imag0154.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20march%202007/images/imag0154.jpg)
Lihtsalt infoks, et CAT-ist on nüüdseks mitu aastat tagasi saanud Ecolog:
![[Pilt: imag0061.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20march%202007/images/imag0061.jpg)
Ja veel n.ö. ühispilt peale vasakpoolse nõlva koristamist tuulemurrust:
![[Pilt: imag0149.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20march%202007/images/imag0149.jpg)
Mingil ajal hakkas CAT-il käru pooleks kukkuma
:
![[Pilt: imag0018.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20april%202007/images/imag0018.jpg)
Ja minu tagumik vahetas vana Skogsjani-rondi istme tugevalt värskema Ponsse Ergo oma vastu. Parem sai küll
:
![[Pilt: imag0002.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20april%202007/images/imag0002.jpg)
Seoses margi vahetusega edenes töö nõlvadel aina järsemas joones.
Pilt, mis avanes masina aknast:
![[Pilt: imag0036.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20april%202007/images/imag0036.jpg)
Ja veel mõningad rakursid:
![[Pilt: imag0038.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20april%202007/images/imag0038.jpg)
![[Pilt: imag0040.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20april%202007/images/imag0040.jpg)
Aitab kah vist.
Mõnikord poetan ehk jällegi miskit siia teemasse....
Meie masinapark Saksamaal oli spetsialiseeritud CAT-ile.
Kallakuid oli sealkandis üsna mitmeid.
Sellel pildil üks leebemaid. Nõlva all asub talupidamiskoht:
![[Pilt: imag0136.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20march%202007/images/imag0136.jpg)
![[Pilt: imag0142.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20march%202007/images/imag0142.jpg)
Veel üks suht süütu nõlv:
![[Pilt: imag0153.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20march%202007/images/imag0153.jpg)
Olgu siis harver kah sisse. See pole päris CAT, vaid eelkäija. Skogsjan nimeks.
Nii sai nõlvadelt ka veoteede vahed puhtaks lõigata:
![[Pilt: imag0154.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20march%202007/images/imag0154.jpg)
Lihtsalt infoks, et CAT-ist on nüüdseks mitu aastat tagasi saanud Ecolog:
![[Pilt: imag0061.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20march%202007/images/imag0061.jpg)
Ja veel n.ö. ühispilt peale vasakpoolse nõlva koristamist tuulemurrust:
![[Pilt: imag0149.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20march%202007/images/imag0149.jpg)
Mingil ajal hakkas CAT-il käru pooleks kukkuma

![[Pilt: imag0018.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20april%202007/images/imag0018.jpg)
Ja minu tagumik vahetas vana Skogsjani-rondi istme tugevalt värskema Ponsse Ergo oma vastu. Parem sai küll

![[Pilt: imag0002.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20april%202007/images/imag0002.jpg)
Seoses margi vahetusega edenes töö nõlvadel aina järsemas joones.
Pilt, mis avanes masina aknast:
![[Pilt: imag0036.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20april%202007/images/imag0036.jpg)
Ja veel mõningad rakursid:
![[Pilt: imag0038.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20april%202007/images/imag0038.jpg)
![[Pilt: imag0040.jpg]](http://www.janka.planet.ee/Germany%20april%202007/images/imag0040.jpg)
Aitab kah vist.
Mõnikord poetan ehk jällegi miskit siia teemasse....