#1

Tere

Oleks väheke teadjameeste abi vaja. Kasutasin automoto otsingut ja google otsingut. Sain mõningat infi aga siiski oleks ühtteist küsida. Konkreetse isendi millest jutt käib sai soetatud mõniaeg tagasi. Algusest saati on mõttes mõlkunud plaan, et sellest tahaks teha võimalikult originaali-lähedase masina. Eelnevalt olen taastanud ühe k750 täielikult (mitte küll täis originaalsust tagaajades) ning veel motikatega tegelend. Üldse enne kui ma midagi tegema hakkan on mul vaja teha nimekiri puuduolevatest juppidest ning mis vajavad vahetamist, et saaks neid otsima hakata ja masina komplekteeritud saama.

Masin on 1969 k650. Välja näeb selline päris räbal, aga see pole probleemiks.
[Pilt: orig_19163001_Kk64.jpg]
[Pilt: orig_19162987_gbnR.jpg]
Veel pilte: Ei hakka kõike siia panema vbolla saab liiga palju.
Lenks/armatuur http://static1.album.ee/files/766/51/ori...3_cUR4.jpg
Vaade teiselt poolt: http://static1.album.ee/files/766/51/ori...9_61ih.jpg
Genekas: http://static1.album.ee/files/766/51/ori...7_5sSL.jpg
Külgkorv: http://static1.album.ee/files/766/51/ori...1_lwfy.jpg
Tagantvaates: http://static1.album.ee/files/766/53/ori...9_7qcW.jpg

Küsimused:
1. Esimene küsimus oleks mis on k650 ja dnepr mt-9 erinevused. Kas mt-9 on lihtsalt k650 järglane mõningaste uuendustega. Niipalju kui ma leidsin siis k650 toodeti (1967-1976) ja mt-9 (1976-1980), loogiliselt peaks nii olema?
2. Millised erinevused st. muudatused on k650 ja mt-9 mootoril?
3. Kas antud mudelil ongi hingega tagaporikas ja kas tagatuli ja selline numbrialus on originaalid?
4. Summutid, mulle isiklikult tundub, et see mis mul seal all on see on uuema mudeli oma. Või mis te arvate. Originaalis peaks üks kinnitus asetsema vist esimese mootori kinnituse all ning teine taga?
5. Ühelt pildilt on näha genekas ja selle kinnitus. Kas selline kinnitus on originaalne või on kohaliku külasepa kätetöö? Genekaga seoses veel üks küsimus. Nimelt leidsin sellise joonise netiavarustest : http://www.wild-sovietboxer.yoyo.pl/pics/K-650.gif seal on genekal peal mingisugune kate. Kas selliseid paigaldati ka sellisele margile. Oma silmaga pole ühelgi emmil sellist näinud.
6. Üks pilt on võetud vaatega lenksude ja tulekopsiku peale. Huvitaks mis nendest ei kuulu sinna originaalis. Mis värvi peaks olema spidomeetri taust, mitu näidiku tule ava olema peab, ja missugune süütelukk?
7. Signaali asukoht? Piltidelt olen näinud et on ees kahe raamitoru vahel, mul on ta mootori peal lapiti.
8. Süütepooli asukoht? Samuti olen piltidelt näinud, et mootori paremal küljel. Mul see üldse puudub.
9. Originaal aku kinnitus? See küsimus painas mind juba eelmise emmi omamise ajal, aga kuna ma teda originaali päris ei taotlend läksin kergema vastupanu teed ja valmistasin ise. Aga väga pakuks huvi milline see välja näeb. Pilt oleks väga hea kui kellelgi leidub.
10. Viimane küsimus esialgu oleks seoses külgkorviga. Ühel pildil on ka korv, mis pole originaal. See on pärit mõne uuema eksemplari küljest kuna tuled on vastavad. Tahaks teada kui palju erinevusi uutel korvidel võrreldes vanematega on peale tulede? Korvi plekiosa ja raam tundub suht identne olevat enamustel mudelitel.

Praega rohkem küsimusi ei meenu. Ära ei ütleks ka infomaterjalidest, joonistest ning piltidest mis aitaksid mul selle masina originaalsuse komplekteerimisele kaasa. Mõned joonised mul juba on ning A. Palu raamatuid kavatsen ka lahkama hakata aga soovitused ning nõuanded on oodatud.

Tänud ette kes viitsib vastata ning aidata!

Siim

Estonian Chopper Forum www.estonianchopper.com
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K 650 - Autor: SAUL - 13-03-2009, 23:25 PM
RE: K 650 - Autor: uko - 14-03-2009, 00:41 AM
RE: K 650 - Autor: reljo86 - 14-03-2009, 00:58 AM
RE: K 650 - Autor: SAUL - 14-03-2009, 01:25 AM
RE: K 650 - Autor: reljo86 - 14-03-2009, 12:42 PM
RE: K 650 - Autor: uko - 15-03-2009, 11:45 AM
RE: K 650 - Autor: I.A - 23-03-2009, 01:09 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne