16-03-2009, 22:57 PM
sander65 Kirjutas:Plaanis lasta üks m400 kere liivapritsist läbi. Probleem on aga tinapahtliga, mis kogu kerele peale kantud. Kas kellegi oleks võimalik märkida sellele pildile need piirkonnad, kus seda kõige rohkem leidub?
Kahjuks ei saa neid piirkondi üheselt kindlaks määrata. Tean omist kogemusist Pobi detailidega, et 1940ndate lõpu kerestantside töö oli kõike muud kui täpne ja kerede valmistamise algusaastatel tihtipeale neid veel nn "sobitati".´Pluss suurte detailide kokkukeevitamine väikestest. Eks siis tegi tinapahtel selle töö ära, mis stantsidel valesti läks ja see oli eri ajastul ja eri partiidel erinevates kohtades.
Usun, et varajaste Mossedega polnud lugu palju teistsugune.
Reeglina on rohkem on pahtlit igasugustes servades, nurkades jm paikades, kus oli vaja mitu detaili omavahel sobituma panna. Aga ka mitte kogu serva ulatuses, vaid seal, kus seda ikka reaalselt vaja läks.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18