K: M400 kere
#7

Suuremalt osalt Valdo juba kirjutas kus ja miks kasutati kõige rohkem tinapahtlit. Lisaks veel nii palju, et enamus kumerusi tehti kah tinapahtliga ja nendes kohtades võib teda olla ikka hulgim. Oma 59-nda aasta gaz 21-e taastamisel olin sellega päris-päris hädas, sest keevitada ja kruntida oli ikka jube töö küll.
Arvata võib, et mossel on kasutatud sama tehnoloogiat!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K: M400 kere - Autor: sander65 - 16-03-2009, 20:52 PM
RE: K: M400 kere - Autor: Veteran - 16-03-2009, 22:23 PM
RE: K: M400 kere - Autor: valdo - 16-03-2009, 22:57 PM
RE: K: M400 kere - Autor: stihl - 17-03-2009, 01:41 AM
RE: K: M400 kere - Autor: sander65 - 17-03-2009, 10:51 AM
RE: K: M400 kere - Autor: Veteran - 17-03-2009, 13:58 PM
RE: K: M400 kere - Autor: carrec - 18-03-2009, 10:53 AM
RE: K: M400 kere - Autor: urmet48 - 18-03-2009, 21:53 PM
RE: K: M400 kere - Autor: valdo - 19-03-2009, 15:30 PM
RE: K: M400 kere - Autor: Varblane - 18-03-2009, 22:49 PM
RE: K: M400 kere - Autor: sander65 - 19-03-2009, 10:01 AM
RE: K: M400 kere - Autor: Veteran - 19-03-2009, 16:01 PM
RE: K: M400 kere - Autor: sander65 - 03-04-2009, 19:14 PM
RE: K: M400 kere - Autor: indrek - 03-04-2009, 19:34 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne