18-03-2009, 17:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2009, 17:39 PM ja muutjaks oli Aspelund.)
Mingil põhjusel ilmus tollel ärkamisajal rohkelt Passateid Eestisse, lisaks Oettingeri Caravelle'dele.
Minu lapsepõlve mälestustes on hetk Kohtla-Järvelt, kus selline Passat sai ühe teise kodumaise liikuriga kokku, oma nina korralikult rikkudes. Tõenäoliselt üpris kallis avarii.
Samast külaskäigust kaevanduslinna on mul meeles ka veel täiesti töökorras RAF-977 kiirabiauto.
Unustada ei tasu aga neid Mercedese kiirabiautosid, mis 80-ndate keskel töötasid reanimobiilidine Tartus. Mulle on nad meelde jäänud seismas Viljandi Vana-Võidu ringraja Tartu kurvis, ootamas "tööd" (mida õnneks kunagi ei tulnud). Ega kellelgi neist pilti säilinud pole?
A.
Minu lapsepõlve mälestustes on hetk Kohtla-Järvelt, kus selline Passat sai ühe teise kodumaise liikuriga kokku, oma nina korralikult rikkudes. Tõenäoliselt üpris kallis avarii.
Samast külaskäigust kaevanduslinna on mul meeles ka veel täiesti töökorras RAF-977 kiirabiauto.
Unustada ei tasu aga neid Mercedese kiirabiautosid, mis 80-ndate keskel töötasid reanimobiilidine Tartus. Mulle on nad meelde jäänud seismas Viljandi Vana-Võidu ringraja Tartu kurvis, ootamas "tööd" (mida õnneks kunagi ei tulnud). Ega kellelgi neist pilti säilinud pole?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!